Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kameran vaihto.

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Miia, 29 Syyskuu 2012.

Mikä vaihtoehdoista järkevin.

Tämä äänestys sulkeutuu 6 Heinäkuu 2055 klo 03:45.
  1. Canon30D ja Canon Hg10 ja Tamron70-300 vaihto 5D ykköseen

    10 ääntä
    50,0%
  2. Canon 40D vaihto 5D malliin.

    11 ääntä
    55,0%
  3. Canon 40D vaihto 50D malliin.

    1 ääntä
    5,0%
  4. Canon 30D ja Canon Hg10 vaihto Eos1D malliin.

    4 ääntä
    20,0%
    Vs: Kameran vaihto.

    Koska Tohtori halus ottaa asian esille niin kerron nyt ihan fiksusti ja omantunnon kautta: Olen pitänyt liikevaihdon tahallaan pienenä koska valokuvaus on epävarma ala eli aina ei ole töitä,mutta olen pohtinut sitä että korotan esim muotokuvaus paketin hinnan sataseen(entinen 50e) en tahallani polje hintoja mutta en halua menettää eläkettä.

    Mutta olen nyt pohtinut tosiaan hintojen korotusta ja kunnon markkinointia ja järjestän ns syysjuhlat että voi tulla kuvattavaksi ja saa viiniä kun glögiä ei nyt ole myynnissä niin viiniä ja jotakin lisuketta ja muotokuvan vaikka facebookkiin tai mihin vaan ja ajattelin laittaa laukkuun ilmotuksen tonne kuvaus tapahtumat ja näyttelyt osioon jos vaan arvon porukoille sopii.

    Ei se muutama satku ylimäärästä pahitteekskaan ole ja eläkeellä saa tienata sen 713 euroa kuussa.
     
  1. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: Kameran vaihto.

    Saanko suositella: Alko
    toimii myös glöginä.
     
  2. Vs: Kameran vaihto.

    Kiitos AnselA tulkitsin tuon moderaattorin luvalla markkinoida kameralaukussa. Teen huomenna mainoksen sit ja laitan viestiä tonne kuvaustapahtumat ketjuun.
     
  3. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: Kameran vaihto.

    Tulkinta on väärä; en kirjoittanut glögivihjettä moderaattorina, eikä moderaattorin valtuudet riittäisikään mainontaluvan antamiseen. Ota yhteyttä Teemuun.
     
  4. Vs: Kameran vaihto.

    Teen näin otan yhteyttä Teemuun.
    Edit: Teemulle lähetetty viesti.