Vs: Kameran kuvaaminen Täällä jotkut ovat korostaneet kahvan tärkeyttä kameran käteen sopivuudelle. Tossa niitä on kaksi, sopiikin hyvin käsiin. .
Vs: Kameran kuvaaminen Tuli mieleen tuosta jälkimmäisestä kuvasta tälläinen heitetty kommentti [QUOTE> [/QUOTE] Kommentti ei ole allekirjoittaneen, eikä Kapan.
Vs: Kameran kuvaaminen Minulla nuo vehkeet ovat välillä melko höykytyksessä, joten olen pitänyt tuota suojusta kiinni, koska se ei ole haitannut mitenkään kuvaamistani, eikä ole vaikuttanut kuvieni laatuun. Tuollainen on-off-vaihtelu ei tule kysymykseen, koska pidän kamerassani jatkuvasti kiinni L-kiskoa, joka ei salli suojan poistoa/kiinnittämistä. Meillä kaikilla on omat kummallisuutemme. kapa
Vs: Kameran kuvaaminen Onhan noi köyhän miehen Leicat ihan komeita ja joillakin tulee vielä hyviä kuviakin.
Vs: Kameran kuvaaminen Jos etsimenä käyttää sitä ihan oikeaa etsintä, säädöt ja histogrammit näkee ihan yhtä hyvin sen "muovinpalan läpi", ei se aiheuta mitään haittaa.
Vs: Kameran kuvaaminen Lainauksen kirjoittaja tarkoitti varmaan otettujen kuvien katselua siitä takanäytöltä. No niin tai näin. Jutun juuri oli tuo lihavoitu osa. Kamera oli kuljetuksessa, joten muoviläpyskällä ei ainakaan silloin ole väliä.
Vs: Kameran kuvaaminen Jossain Nikonissa oli tuommoinen. Ei siitä mitään haittaa ollut, kyllä sen läpi näki. Tosin aikanaan se sitten hukkui, se pala, tietysti.
Vs: Kameran kuvaaminen Oli siitä haittaa! Väliin meni jotain töhnää ja kun viimein irrotin sen, samoin kohdin jäi näyttöön lähtemättömät jäljet. D90. (Näyttö oli aluksi puhdas ja vaikken sitä irrottanut koskaan, väliin ilmestyi jossain vaiheessa jotain vaaleaa likaa paikoin.) Nyt viisastuneena en sitä uuden kameran kanssa enää paikoillaan pitänyt, mutta laitoin ohuen kalvon siihen. Ihan hyvä ratkaisu koska kameraa tulee roikotettua paljon olalla ja kaulalla ja takissa on nappeja ja vetoketjua ja sen semmoista.
Vs: Kameran kuvaaminen Yksi kääntyvän näytön eduista. Sen voi tarvittaessa kääntää näyttöpuoli runkoon päin suojaan.
Vs: Kameran kuvaaminen Sen voi välillä irroittaa ja putsata kera varsinaisen näytön. Yhden tuollaisen olen onnistunut halkaisemaan. Ei ainakaan räjähtänyt tuo suojus rikkoen itse näyttöä. Tiedä sitten, mitä olisi tapahtunut, jos sitä ei olisi ollut. Olen käyttänyt sitä takanäytöltä tarkentaessa ja otettuja kuvia katsoessa. Ainakaan histogrammi ei muutu. En tiedä silmienne tarkkuuksia, mutta omat vanhat eivät huomaa mitään eroa, onko se päällä vai ei. Tää on taas tätä viilausta, jota en jaksa ymmärtää. Tuo kuva, jonka postasin, oli muuten huono kuvaesimerkki, mutta esimerkki kuitenkin siitä, ettei aina tarvitse olla viimeisen päälle studio-olosuhteet, eikä studio-otosten näköistä. Kapa
Vs: Kameran kuvaaminen Hommasin mammalle tommosen "ämmän", pitihän siitä yrittää saada jonkinlainen kuvakin aikaiseksi...
Vs: Kameran kuvaaminen Puree myynti ilmoituksessa ainakin hyvin Kameratorin kuvat taas vähättelevät tuotetta, tähän asti mitä olen sieltä hommaillut tavaraa ovat olleet helposti parempia kuin kuvissa.
Vs: Kameran kuvaaminen Eiköhän kameroiden kuvaaminenkin ole kiinni siitäkin, mitä tunnelmia kulloinkin haluaa välittää. Tällekin Spotmaticille tulee kohta puoleen täyteen 50 v...