Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kameramerkkini

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana SamppaM, 13 Toukokuu 2005.

    Olisi kiva tietää mitä kaikkia merkkejä on edustettuina (varsinkin DSLR-puolella). Aiheen arkaluontoisuudesta johtuen pistän tämän samantien hiekkiksen puolelle ...
     
  1. CANON the one 'n only! (Se tulostinvalmistaja)

    Ja pannaan pieni **hymiö** tähän perään!
     
  2. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Mitäs kun omistan monen merkkisiä kameroita? No, äänestän varmaan sitä mitä mieluimmin käytän. Ei noille sähkömuovihärpäkkeille oikein kameran arvonimeä voisi antaakkaan ;-)
     
  3. Näin on! Ilman hymiöitä. Mihinkäs tuosta listasta ovat jääneet Rolleiflex ja Hasselblad ja monet muut kamerat? Minä boikotoin tätä äänestystä, kunnes tuo lista on kohtuullisen kattava ja kehotan muita tekemään samoin.
     
  4. Useita kameroita? Itse olen suhtautunut kameroihin kuin naisiin: Olen uskollinen vain yhdelle kerrallaan ;)

    Hasselblad? Eikös se ole se ruotsalainen pesukonevalmistaja ;) Mikäli joku kertoo miten voi lisätä listaan vaihtoehtoja, niin tokihan se onnistuu. Ellei onnistu, niin sitten vaaditaan ylläpidon apua ...
     
  5. Lisäsin pari merkkiä. Äänestäessä voisi vaikka pohtia, mitä merkkiä käytän eniten. tjsp. Ja onhan joku muu..-vaihtoehto olemassa...
     
  6. joku muu.. fujilla räpsin
     
  7. mustis

    mustis

    23
    0
    0
    järkkärikuume on alkanut laskea ... kun olen alkanut miettiä, että mitä sillä oikein saisi tehtyä mitä A2:lla ei ja ovatko ne sellaisia juttuja, etä kuvat oikeasti paranisivat. Vastaus: parempi opetella ensin lisää näkemystä.
     
  8. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Onhan se Kaanonikin x2 ja Certix. Sen kolmannen saatte sitten arvata.
     
  9. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    590
    2
    18
    Olisin lisännyt listaan Mamiyan, mutta ei onnaa. Boikottia boikottia.
     
  10. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Kukas se sellaista boikottia pitää, Mamiyahan on hyvä kamera.
     
  11. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    590
    2
    18
    Aivan, boikotoinkin tätä epäpyhää listaa josta isoM puuttuu. :)
     
  12. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Onneksi oli edes yksi parempi kamera :)
    Se ruotsalainen..
     
  13. msb

    msb

    147
    0
    0
    Nikon
     
  14. Timo

    Timo Member

    244
    0
    16
    Höh ja enkö ole vasta kuin toinen joka vastaa pentax...
     
  15. Niin mulla oli onneksi varaa ihan oikeaan Nikoniin, ei tarvinnut tyytyä corvikkeeseen.
     
  16. mix tos listas ei oo hoopeetä? mun digi kamerassa on milljoonia piskeleitä, ja 10 kertaa tikitaalinen zuumi.
     
  17. spege

    spege

    77
    0
    0
    Spege antanut painavan äänensä Leicalle.
     
  18. amn-

    amn-

    86
    0
    0
    No Nikonhan se tietenkin on...
    Jos jollain muulla kuvaisin niin en olisi kehdannut edes äänestää
     
  19. Vanha kunnon sotaratsuni Ricoh KR-5 palvelee loistavasti edelleen, mutta kyllä Pentax mennee ostoon välittömästi kun budjetti sen kestää.

    _________________
    K-Bajonet päivässä pitää lasin rungossa.