Vs: Kameralle "uutta nahkaa"? No perhana, itse lähetin 14.1 tilauksen nahkoista osoitteeseen <EMAIL email="info@aki-asahi.com"]info@aki-asahi.com</EMAIL>. Vieläkään ei ole vastausta kuulunut.
Vs: Kameralle "uutta nahkaa"? Filmi pois nyt vaan, hehe, ja kuvaa postamaan tänne! OM-runko ja wine red snake on varmaan upea yhdistelmä!
Vs: Kameralle "uutta nahkaa"? Pääsikö tullin setä rokottamaan välistä? Japanistahan pitäisi periaatteessa maksaa tulli ja ALV.
Vs: Kameralle "uutta nahkaa"? alta 10 euron tulleja ei peritä. siis x kertaa .22 + vaikka .04 < 10 euroa =~38euroa
Vs: Kameralle "uutta nahkaa"? Oletteko muuten kokeilleet itse leikata noita nahkoja jostain kangaskaupan mokkatilkusta tai vaikka vanhasta takista tai mummon käsilaukusta? Itse en ole kovin tuunaushenkinen ihminen, mutta tuli mieleen että minulla oli jossakin tallessa kyynnahka jolle en aikanaan keksinyt käyttöä. Kalannahalla voisi kanssa saada aikaan aika komean kameran.
Vs: Kameralle "uutta nahkaa"? Onnistuuhan tuo mainiosti. Graflex Pimp Graphic rojekti mulla jäi vähän kesken kun myin kameran, eli ei kokemusta mutta näkemystä löytyy. Nahka on hyvä olla tarpeeksi ohutta tai ohentaa jottei se olisi ruma.
Vs: Kameralle "uutta nahkaa"? Nyt on nikoniin vaihdettu kaikki "nahat" ei tunnista kameraa enään entiseksi Voisi melkein laittaa kamera pakettiin ja myydä uutena ;D
Vs: Kameralle "uutta nahkaa"? Yllättävän vaikea ottaa kuvaa kamerasta kun ei ole toista kameraa, saatika valaistusta