Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 4 Helmikuu 2009.

1. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

Printtaa PDF:ksi, säästät paperia ja luontoa.

2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Ei ole kuitenkaan kovin syvällisesti arvostettavaa, jos näyttää muulta kuin on.  Niin on maailma rakennettu - kysy vaikka Tiibetin munkilta tai Kierkegaardilta.  ;)

3. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

Ai jaa,kun nyt ollaan pallomeressä leikkimässä turvallisesti, kysyn: Mulla on noita "roolipukuja" ainakin seuraavasti:
    Kilpa-ajajan Nomex haalarit ja bell kypärä. Taksikuskin tummansininen työpuku ja siihen sointuva siniharmaa viivallinen kravatti ja virheettömät mustat kiiltonahka lakerikengät.valokuvaajan vähän raihinainen musta maiharitakki, siihen musta leveälierinen hattu, tummennetut aurinkolasit ja sopivat Timberland bootsit, juuri sopivasti kuluneet, mutta ei sellaiseen kuntoon ettei kehtaisi tallustella Kämpin ovesta sisään.Sitten toi tavallinen mustat farkut ja teepaita, kuvia aivan basic Aaron jones Lightpaint kurssin retrologosta, Gorilla kuvatoimistoon kautta RC harrastajien logopaitoihin aina sitten tuohon mun suosikkiin" Kálashnikov World massacre tour" paitaan josta jo vähän pitää miettiä missä panee päälleen. ja vaihtoehdot jatkuu näin: Silkkinen kukkakuvioilla varustettu havajipaita, aito bahama hattu jossa sulkia ympärillä ja jalassa prässätyt mutta hiukan virttyneet aidot jenkkijeansit, eli täydellinen outfit jossa varmistaa loistavan palvelun saksassa mutta selkien kääntymisen pariisissa,  edelleen mun rähjäinen llian iso musta blazer, mustat nahkahousut ja avonainen silkkinen prässipaita ja kimalteleva musta kaulahuivi kaulassa, jolla kävelee arrogantisti minkä jonon ohitse yökerhon ulkopuolella Hesassa, kun luulevat että Rennyn ulkkari ohjaajavieras tossa tulee ja eivät uskalla kysyä , Sitten toi ihan pilipali puoli, fiskaus kledjut ja kahluusaappaat, Slalom monot ja pusero, vaikka en osaa metriäkään hiihtää , mutta vaimo ei halua hävetä että sillä on tollainen epäsportti tallustelija  perässä ja toi Golf outfitti: TopFlite musta lippis ja salzenger tuulipusero jolla menen sisään mun broidin klubille kun pitää osata sulautua massaan, vaikka en juuri greencardin suorittamisen jälkeen ole tota naurettavaa pientä pilleriä nakkailut.  Niinkuin miltä pitää näyttää? Kyllä mä voin Buddhistiltakin näyttää, on mulla pyöreä kupu ja paksut jalat ja lannevaate kiedottuna näytän ihan samalta kuin noi Ouum,Ouum jengi.   sano sä, vieläks tarttis olla muuta ?
    Joku vois sanoa että sä oot skitsofreenikko, voi olla mutta ainakin mä hallitsen tilannekomiikan. Mua on aina ottanut suunnattomasti päähän noi rasvaiset HD karpaasit jotka menee paikkaan kun paikkaan päällään noi kotkakuvalla varustettut paidat jossa selässä lukee "Born To Run Free" ja sitten ihmettelee ja alkaa äksyillä kun ne hienovaraisesti talutetaan tonne perähuoneeseen ja änkyräkunnossa kannetaan takakautta ulos

4. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

"pukeudun mustaan kunnes löydän jotain tummempaa"

Mikään ei ota enempää silmään ja ole raivostuttavaa kuin riikinkukkomaiset miekkoset, räikeinä 80-luvun ulkoilupukukuoseissaan.

Vanha sanonta "vaatteet tekevät miehen" on väärässä:
    Ei vaatteet miestä tee, vaan mies vaatteet.

Onneksi tässä maassa on vielä muutamia "pappoja" jotka ilmestyvät liki turhapuro lookissa pisnesneuvotteluun, muiden keikistellessä liituraitapuvuissaan.
    Mikäli näin käy, älkää katsoko "kieroon" sille tämän tyylin "papoilla" on rahaa ja valtaa, mutta heidän ei tarvitse sitä vaatteeillaan / pukeutumisellaan mainostaa.

Mitäs vikaa niissä muka on?
    Eivätkö he sovi sun standardiin?
    Liika negatiivinen julkisuus ajaa ihmiset ajattelemaan juuri noin.

Jonoa yökerhoon? enpä ole huomannut...
    No ovi-apinat ei välttämättä erota edes rennyä tarjasta

5. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

Juu kyllä artmies, minäkin mustaan pukeudun ihan Henry Fordin sloganin tyyliin:" Olkoon mikä väri tahansa, kunhan se on musta", mutta on siinä mustassakin vivahteita: On paskanharmaasta paskaseen mustaan, ihan stretchjeansien kulumisasteen mukaan. Sitten on toi arkkitehtejen "must" look, eli ihan naturel, skaalassa mennään tohon pappisporukan tärkättyyn mustaan jossa arvoa kohentaa noi valkoiset liperit. Mä sovittelen tohon gurulookiini pientä sovellutusta tosta teemasta: suhtsilleen kohtuullisen OK byysat, Levi Strauss & Co. Original Riveted Quality Clothing 751 W40L32. Niitä mulla on sit just samoja eri kulumisasteversioina. pari paria ihan pakasta vedettynä, perfect prässeissä, ei tahran tahraa, jos joku frendi vaikka pistää safkat Fishmarketissa Havis Amandan pakaroiden takana, tai sitten ei niin kauheesti noitten Japsivieraitten  keskellä torista enemmän Olympialaiturille päin eli Sundmanisssa. No sitä farkkujen skaalaa sitten mennään alaspäin aina tolle mekkausfarkkujen tasolle, mistä löytää sitten noita kamuja tuolta Hurly Dyrly jengistä. Mutta mehän oltiin Upgreidaamassa tota mustan skaalaa,eli mun gurulookiini kuuluu paitsi noi levikset, niin plain musta teepaita ja sen kylkiäisenä kaulaan kietaistuna revitystä lakanasta valkoinen riepu joka saa merkata valkoista paitaa. Ihan hyvä viritys, läskillä miehellä hikoilee toi kaula ja sitä riepua voi vaihtaa silleen vaikka vesassa niin että kostuttaa tota hikistä riepua vähän lisää, pyyhkäisee kaulansa taas ruotuun ja sipaisee paikkoihin snadisti tota "Gucci Nobile" miesten snöfistä ja kietaisee uuden tuoreen rätin taas kaulaan ja on freesi tiptop fiilis, sit ton T-paidan päälle hiukan paikasta riippuen joko ihan natural musta paita jossa kaulus auki tai toi mun virttynyt musta bleiser ja katu uskottavuus on ihan kuosissa. No jos olis fiiliksiä vois alkaa mennä mustasta puhuttaessa aina tonne giltsien bailaus pikkumustiin ja niiten alta löytyviin mustiin pitsivirityksiin ja niiten alta löytyviin mustiin häpykarvoihin mutta painetaan nyt jarrua,  päasia ettei bailatessa tuolla Thaimaassa sitten aamuyöstä ala giltsiltä tunkea mustaa viiksentynkää. sit ollaan jo tossa mustassa seikkailussa aika hakoteillä Mutta onhan tossa mustassakin sävyjä RadMan Riksamies...  Tässä alan jo vähän paneen paperille "Testamenttiani" tänne kameralaukkuun, ihan tänne pallomeren puolelle. alkaa tää guruilu käydä työstä...

6. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Ei saa luovuttaa, Herra piilis, eikä saa antaa periksi.

Kaikella -näennäisesti höpsölläkin- on elämässämme jokin syvempi merkitys.

Rohkea ja Urhea ihminen uskaltaa olla avoin... Ja turista hieman rennommin rantein.

Kaikesta ei tarvi digata mutta arvostaa on jollain tavoin pakko, noita mainittuja: Rohkeutta & Urheutta.

Luonto on viisaudessaan tehnyt jopa ihmisotuksista erilaisia variaatioita, onneksi !

Eläköön elämän monimuotoisuus ! Eläköön poikkeukselliset olennot !! Eläköön henkiset rikkautemme ja voimavaramme !!!

ROCK ON !!!!
    - Erska

7. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

Joo, tosta rahasta ja vallasta, kun taas aamulla soittivat tuolta kovasen byroosta, että tuu taas, olis kuski jonka kanssa ulkkarit kehtais bamlata, niin...  Mun kirjanpitäjä, joka on vossikaperheen tyttö, ainoa joka tajus jotakin busineksen päälle sai hoitaakseen sen kuskilauman mikä siinä hommassa tulee kylkijäisenä. No sehän hikeentyi sitten noihin luikureihin ja luusereihin jotka säästyy tolta pakkas säältä istuessaan tossa johotähdessään ja poltta pomonsa löpöjä ajattelematta ollenkaan mitä kello on, kuka minnekin on menossa ja mistä ja odottaa vain että joku kävelis suoraan sisään ja sanois asemalle, sais kakistettua kurkustaan että linja-autoasemalle kamppiin vai rautatieasemalle ja sokoksen puolelle tai teatterin puolelle... no aika pitä aloitus ... kuitenkin, kun sitten päätti päästä irti tosta kiviriipasta ja sopi Kovasen Hannun ja Heikin kanssa että diili tehdän, noi kymmenkunta taksilupaa ja niiten mersut siirtyy K merkin alle, niin kaikkein kovimman vaikutuksen teki että ne tuli heikin tyttären farkku Golfilla hieromaan neuvotteluja, kaikkien eniten basic laitteella mitä arsenaalista löytyy. Siellä on sentään (mä oon nähny ja osalla jopa ajellut) Mersu uusin S Lang valkoisilla nahoilla, pari kolme Audi A8 langia nahoilla tietty ja takapenkillä jossa on kuus eri selän ja reisien hieroma asentoa ihan ansaitsemis vehkeenä ja sit noin viitisenkymmentä A6 quattro tiptronic S-line varustuksella. pari vanhaa mersun rotiskioa, niille joilla vielä välttämättä tarttee olla toi johtotähti nokalla. Puhumattakaan noitten kavereiden sporttipuolen leluista, mutta niistä ei varmaan halua että alan leveilee täällä.
    Että jos olette kaupungilla dallaileet, noita audeja kyllä cruisailee aika tiheään nykyään keltainen kupu katolla, ja kun ollaan pallomeressä edelleen ja taksiaiheessa erityisesti, pannaan tässä mun panos päivän vitsiksi, ei mitään kakrujen alapäähuumoria vaan juttu josta poliisit erityisesti pitää kun ne seisoo tuolla baanalla puhalluttamassa. tähän niillä on aikaa aina, ja hymy päälle:  Tietääks poliisisetä milloin on maksukyvytön asiakas kyydissä? silloin kun taksi tulee keltainen valo katolla palaen mutta asiakas kyydissä ja vilkuttelee valoja pysäyttääksen poliisin jolla on sininen valo katolla. jos ei päästä sopimukseen vaan alkaa flaidis, ja sen seurauksena tulee sinisen valon kaveriks vilkkuva sininen valo ja aletaan hakea tota autoa jossa on katolla vilkkuva punainen valo. sit jos asiakkaalla on ollut todella huono säkä, aletaan jossakin vaiheessa tilaamaan sellainen auto joka on musta, ja katolla ei mitään valoa, se ei ole mikään limusiini vaan ikkunoissa on valkoiset roikkuvat pitsit...
    lisä: Joo Erska, ja foorumikin taitaa tällä kertaa olla oikea. ne jotka ehtivät lukea (ainakin Argos: kommentti, "siinä ja siinä, kyllä nyt ihan rajoilla mennään" Se on sentää raavas korsta eikä mikään neiti) ton mun "Elämän tarkoitus ja pyhä kolminaisuus" pläjäyksen, niin kyllä se tänne on tulossa, hillostetaan kuitenkin vielä vähän, että saa sitten paremmat aploodit.

8. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

To Piilolasi:

Ihan vaan pointtina, jos haluat saada aikaan keskustelu, rakenna postauksesi selkeämmin ja käytä enteriä ja retorisia keinoja :) Vilkastuttaa kummasti keskustelua kun ihmiset tietävät mitä pitäisi keskustella.

Sinänsä kiinnostavia pointteja sulla,
    ja ite aina diggaan jos joku ottaa päänsä ulos mediaperseestään ja tajuaa ajatella ja pohtia maailmaa itse.

9. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

Dear Orkku, sorry taidat sittenkin olla jäbä, olen jo luopunut ajatuksesta että johonkin järkevään ja hiukka miettimistä vaativaan tulisi palautetta. Itse olen näitä kuvioita vasta alkanut oikeesti ajatteleen vuodesta 2001 jolloin tulin niinsanottuun "keskimatkan krouviin"
    Toisille se merkitsee totaalista lamaantumista ja vajoamista apatiaan (merkkejä kyllä on havaittavissa täälläkin), Toisille taas aivan uusien näköalojen avautumista, aivan kuin "elämän kortit jaettaisiin uudelleen". Sitten on tapauksia jossa, esim avioliitossa todetaan "meidän kasvaneen erilleen", toinen alkaa olla aivan toisesta maailmasta yhtäkkiä, ja silleen. Sitten on kyseessä se miltä tasolta lähtee, osaako tulkita esim kumppaninsa odotuksia. osaako selittää mitä on tapahtumassa ja miten se vie kutakin ja niin edelleen.  Olin Heikkilän  Anan kanssa funtsimassa tollaista "keski-ikäisen käyttöohjetta" kirjaksi, mutta se tahkoo noita ruokakirjoja luikuhihnalla kun noita "laihduttajia" riittää, lukevat vain kirjaa mutta eivät tee yhtään mitään, lopettais välillä ton hillittömän syömisen, se on ainoa joka auttaa.  No taas mentiin sivuraiteelle että pölisi. Sulle sanon, saavathan sen muutkin lukea: Kirjoitan siksi että printtaan talteen, aina kun joku laittaa kommentin, mitä vittumaisemman tai typerämmän sen parempi. ainakin pysyy toi skaala arvossa ja poikani voivat sitten joskus lukea, että ei sitten ainakaan noin...Että vois toi teemu panna laskurin päälle tästä terapiaosastosta, kallonkutistajalla ja muilla terapeuteilla tästä sais jo pulittaa aika hevisti.Tuolla jossakin jo ihan pikaisesti viitasin Zenmiesten juttuihin ja siihen että on olemassa "tietokirjoja" joilla tyhmät pannaan maksamaan tiedosta. On sitä ihan oikeatakin ja alkuperäistä tietoa saatavana ja aika hyvin kokeiltuna. ton "ken tietää se vaikenee ja ken puhuu, se ei tiedä " aforismin lisäksi on olemassa toinenkin tärkeä sääntö, jonka pitäisi lukea kaikkien "Kalifornian taudin vaivaamien" vetelehtimismestojen seinällä: "OIKEA GURU EI KOSKAAN OTA MAKSUA OHJAUKSESTAAN" sillä se saa korvauksen toisessa ulottuvaisuudessa. kalifornian tauti on taas toi New Age hömppä jolla rikkaat luuserit rahastetaan ilman että niiden tarttee tehdä mitään muuta kuin silkkityynyillä mutista jotakin mantraa, jonka vois  kyllä kääntää muotoon "Gimme Your Money Honey" ja vähän huilunlurituksia päälle

10. Mirrored

23 779
    749
    113

Samat sanat. Jää paremmin lukematta suurin osa, kun sanoma on sekava.  Kirjoittamisen taito on tärkeä ja sitä oppii lukemalla ja yrittämällä parempaa, ei hällä väliä tyylillä.

11. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

OIKEA GURU EI KOSKAAN OTA MAKSUA OHJAUKSESTAAN

12. Mirrored

23 779
    749
    113

Enkä edes pyytänyt!    :-*  Toivottavasti ei tule isoa laskua.

13. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

Aletaaks panee vähän tota heviosastoa, kun luvattiin: pari ohjetta nuorille kolleille jolla on fiilis että jäärät pompotaa tuolla tiskillä kun tsempataan noista mirreistä.   teitä on kaksi siinä tiskillä, hempukka välissä. giltsi kiittelee tota harmaapäätä kun laittaa sille drinksua yhtenään mutta ei kuiteskaan oikeasti näytä nappailevan mitään, ettei jäisi kättelyssä heti hopealle. Sä alat tuskastua, alat suunnitella tota varsinaista manööveriä, alat lepertelee sen misun korviin niitä näitä, muttei mitään ihan groteskia kuten "hei beibi, mua panettaa, lähdetäänks meille? No toi harmaastarba alkaa kanssa vähän kyllästyyn tohon vitkutteluun ja tokaisee: Kuule kolli, tää misu valitsee sen jolla on isompi muna ja paksumpi lompakko. Arvaa kumpi mulla on vai onko kummatkin?  Jos nyt lataat että" Vittu, tuhkamuna mä vedän sua turpaan", sä oot menettänyt pelin kokonaan, niin tyylipisteissä että statuksesa. heitä ihan coolina: Okei pappa, pannaan pieni performance ihan tässä ja nyt: laita sun lompsas tohon tiskille ja vedä molos esiin, mä teen samoin, Mirri saa olla tuomarina.
    pappaparalla taitaa surkastua sekin vähä mitä sillä on senverran on kova toi sun vetos mutta sulla ihan tilanteen inspiroimana saattaa käydä ihan päinvastoin. ja mirri, se on unohtanut sen lompsan jo kokonaan, eihän se sen lompsan takia ole siellä alkuunkaan.
    ja mikäs se toinen neuvo sitten on, sen mä olen mun parille vanhemmalle boitsulle opettanut heti alkuunsa (nuorimmalle riitää näemmä vielä skitta, kyl sekin saa opastusta, kun näyttää siltä että on oikea aika)
    Kun sen mirrin olet hoidellut kyytiin niin jotta ei  jäis ihan verryttelytasolle, käy miesten putkan kautta ota pahimmat paineet pois päältä ihan silleeen itsekseen ja sukkelasti. Sun performancesi sitten illan mittaan on kyllä sitä tasoa että mimmi noitten muitten ehdokkaiden rinnalla joita sillä kuitenkin on, päättää pysyä sun kelkassa ihan tarpeeksi kauan...  ja lisää on varastossa, aiheesta kuin aiheesta !

14. jalakanen

jalakanen Well-Known Member

1 453
    210
    63

Kevätkään on tuskin alkanut. Kuinakahan lujaa tässä viel mennäänkään ennen seuraavaa alamäkeä.

15. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

Alamäkeä ? vedetään hetki vaakalentoa, mä kasailen sillä aikaa linkkejä tohon "Pyhä Kolminaisuus ja Elämän syvin olemus"  satsiin.
    Sitten sopivassa tilanteessa  vetäistään  sauvasta nokka kohti korkeuksia. vedetään immelmanni tai ainakin loopingi. Katsotaan minne päädytään  vai joutuuko vetää kahvasta ja yrittää laskuvarjolla takaisin tänne ihan junttilaan saakka.

Ihan pieni käyttöohje: Tää tyyylilaji on nimeltään "tajunnanvirtaa", sen popularisoija on Remu, mutta aika paljon raffinoidumpia tekijöitä alalta on löytynyt, esim HANS SELO/ DIIVA  jonka pudottelussa oli sivun mittaisia lauseita, mitä nyt pari pilkkua siellä täällä pikkuisen tota vaahtoa rytmittämässä.(Löytyy Googlettamalla)
    Jos on vaikeeta, alkakaa alusta uudelleen, mutta tuskin näillä sellaista yleisöä on että senverran vaivaa viitsisivät nähdä, joten vähän kuin tipoittain. pitäkää kieli ulkona.

16. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

Ja siinä se virhe(?):
    Erään lukemani naisilla tehdyn tutkimuksen mukaan parhaiten toimiva iskurepliikki on; meille vai teille nyt heti.
    Eli suoraan puhetta ja suoraan asiaan.
    Kyllä kaikkien pitäisi tietää miksi liikkeellä ollaan.
    Samassa tutkimukseessa oli listattuna ne huonoimmin toimivat:
    "Sun vaatteet näyttäs hyvältä mun makkarin lattialla" (miks just lattialla?)
    "Käytsä useinkin täällä" (jos itse käy niin kai sen nyt huomaa)
    jne. nämä kaikki "klassikot"

Turhan päiväistä lässytystä rahastapuhuminen, vaikka sen perään ne kuitenkin naiset on.
    Joskus aikanaan kun oli "nuori" ja notkea (nykyään ei niin nuori tai notkea), monesti vetoa asiasta lyötiin saako jonkun pimun mukaansa vai ei, yleensä sai, tähän on sitten monia erikeinoja...
    SK:ssa oli juttu: "varakkaiden miesten naiset saavat useammin ja parempia orgasmeja, kuin köyhien"
    Tiedä siitä sitten, paljolti riippuu kyllä siitä neitokaisestakin...

Iästä vähän riippen voisi olla "parempi" vaihtoehto siinä skitan soiton sivussa harjoitella klitan "soittoa"...

Tuo paineiden poisto ennakkoon (oko = omin käsin onneen), on jostain vanhasta kotimaisesta telkkusarjasta tuttu, mutta muodossa:
    "ennen kuin lähdet pimujahtiin, muista ensin..."

17. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

Kiitos riksamies, ihan hyvä yllytys ! voinhan mä paljastaa ton mun suosikki läppäni: " ja beibi, jos sä ajattelet että tällainen vanha jäärä, katsos Dont worry, jos toi Jorma vähän näyttää nuukahtavan, onhan mulla toi Fonistin kieli, se kun sun lintuas laulatta tovin, oot taas senverran töpinöissä että tuo käärmeenlumoaminen kaikkine temppuineen taas alkaa tuntua mustakin ihan kivalta ..."

18. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

Ei ollut tarkoitus yllyttää.

19. Vs: Kameralaukun sivistysosasto: Barack Hussein Obama, uusi musta Messias?

ja taidanpa siirtyä pallomeressä uudelle osastolle, täällä alkaa jo haukotuttaan, niin ennalta arvattavaa  tää läppä alkaa olemaan, pelkkää alapääjuttua. Onneksi ei sentään päästy tonne "esipuberteetti tasolle eli pissa-kakka juttuihin" Alkakaas etsiä vähitellen jurinaa aiheesta "kuinkas sitten kävikään", tai sitten pysykää siellä retrofocus- circle of confusion osastolla, joka kai käsittää muutakin kuin yleistä hämmennystä vanhoihin jorinoihin keskittymisessä ( sanastoa Riksamiehelle:  confusion= hämääntyminen, sekaannus.  circle= piiri tai ympyrä. retro= vanha, menneen uudelleen lämmittäminen.   focus= keskittyminen,valokuvauksessa terävyystaso.)Jos on jo "melkein pro", käsittää nämä myös peilikameran linssien sijainnin nimityksenä ja linssin muodostaman kuvan terävyysasteena epäterävän alueella.