Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Miehet soittavat Gretschillä ! (mm. Eddie Cochran, Duane Eddy, Chet Atkins, Brian Setzer jne ...) Chet Atkins Talks About Gretsch Guitars :
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Ei miehet mitään lankkuja soitakaan - pojat soittaa (ja tytöt) ... ______________ Ihan akustinen on sitten tyylikäs myös. Ilman kaikukoppaa olevat ovat munatonta vinguttelua varten ! ______________ Kai sen ymmärrät ?
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Burnetten veljeksien varhaisimmissa levyissä onkin raaka ja elinvoimaisen uljas soundi. Eräitä vanhoja ikisuosikkejani : Dorsey ja Johnny ! ______ e : Ei ihan kaikki lankuttajat ole vailla miehisyyttä ? Mutta suurin osa ?
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Mulla oli 76 vuoden tele, möin pois, kun sormet koko ajan paksunee, siinä oli liian kapea otelauta. Molemmissa omat hyvä puolet: - telessä ihanaakin ihanampi takamikki - les paulissa jokainen ääni soi tasaisesti ja täyteläisesti - les paul fyysisesti tasapainoinen soitin - mulla on les paul, se on hyvä puoli Gretschin White Falcon on ollut haaveena jo 1980 -luvun puolivälisä ja joskus sellaisen hankin, kun nyt on hyvä sille sopiva vahvistinkin.T Jukka
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Tässä Gretschin white falcon: http://www.gretschguitars.com/products/ ... 2401404805"]http://www.gretschguitars.com/products/index.php?partno=2401404805 Sitä kun kerran kokeilee, niin se on menoa....
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Tästä mä en ole mitenkään erityisen ylpeä ... Mitä kuvassa on vikana (pahasti on vialla) ? Kertokaa - varsinkin keppiasiantuntijat !
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Basso, et skulaa skebaa ja pieni kevennys: MIKSI BASISTI EI VOI OLLA JOULUPUKKINA? · BASISTILLA EI OLE TARPEEKSI LAHJOJA
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Sekin. Mäpäs olen ollut joulupukkina Ja nettosin meidän yrityksestä parhaiten (sekä sain paljon lahjoja itsekin mm. viinipulloja tyytyväisiltä asiakkailta HÄHÄ ...
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 On niin tukossa, ettei erota mitään mistä sanoa mitään. Ja miksi halkaista pää tuosta etuhiusten rajasta?! Ja mikä suorakulmio tuolta päästä kasvaa?! T Jukka EDIT: Varsinaisesta soittimesta en kysyttyä vikaa löydä? T Jkka
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Loukkaantuneen harrastelijakuvailijan itkuinen vastaus : a) Totta - basisti oli niin pirun ruma että piti tukkoistaa. b) Ei tolla ollu tolla keikalla pää halki - muistaakseni ... C) Harley-Davidson - moottoripyörä -"taulu". ______________________________________________ Edith : Ajattelin että tämmöselle "vinksahtaneellekin" kuvalle löytyis saumaa (daidefoorumilta) snadisti mut ei kai sitten ... Varmuudeksi : (Onhan se kauhee kuva)
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Kiitosta. Pitää jatkaa kokeiluja ton narun kanssa jossain vaiheessa