Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Tuossa nettikuvassa poski on vähän puhki, alkuperäisessä ei ole. Itse olen vähän liiankin kanssa vältellyt puhkipalamista, tässä tuli väännettyä käppyrää hieman enempi ja heti jäin kiinni :-\ Koitan palata takaisin ruotuun... ......nyt ei oo puhki. Käväise kattomas.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Joopa. Kapa avaskin asiasta keskustelua toisaalla. Luuulen että sinne voimme siirtyä keskustelemaan näistä valaistuksista. Mä tiesin RB että sä olet ruodussa ollut aina ja sulla on paljon meille noviiseille annettavaa.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Meikäläisen ruotu tuppaa olemaan tylsää tasaisen harmaata...pitää etsiä rajoja ja ei niitä löydy jos ei käy välillä toisellakin puolella.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Mistä helvetin ruodusta sä puhut? Ja minkälaisessa ruodussa täällä pitää sun mielestä olla, kuin intissä, pohjalaases kamerakerhossa?
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Itse RB otti "ruotu" sanan käyttöön tässä kohtaa joten ei ollut minun keksintö. Tunnen RB:n henkilökohtaisesti ja sen vuoksi uskalsin komentoida hänen kuvaansa. Muutama herra taitaa olla kuumana kun hellankoukku. Hiukka malttia komentointeihin kun mulle puhelet. Ei pidä ihan noin tunteella täällä keskustelufoorumin sivuilla elämäänsä elää.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 edit : tänhän piti mennä teemakuvaukseen ... mut olkoon nyt sit vaan tässä. mitäs väliä sillä ... ufoja tsiigailen ?
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 ... sitä paitsi - paskat mä mitään "ufoja" olin tsiigaamassa ... itserakkaasti kuvaamassa omaa pärstääni. so what ? tuomitkoon, ken tykkää. en välitä.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Kaikessa hölmöydessään paras omakuva vähään aikaan. Silmissä jotain viivoitusta.. kuvattu peilin kautta?
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Hieman hölmöähän tän valokuvaamisen kuuluu (välillä) ollakin. Toi on oven (jonka päällä musta lakana) ja ovenkarmin raja. Kuvahan on otettu sillee, että aluksi oon ihan objektiivissa kiinni, johon salamaa ja sitte taaempana tarkennustasolla, jolloin toinen salaman väläytys valitettavasti piirsi nuo viivat esiin.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Täytyy olla helvetin typerä, jos lähettää muita kuin hölmöjä kuvia saatanan nettiin. Paskanetti. Edit: Perkele.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Miten vaan. Ihan piristävää nähdä näissä jotain huumoriakin välillä.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Jep. Niuhottaminen, vakavuus ja muu kuin hassuus onkin aivan "sieltä".
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Tästä myös inspiraatiota: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,59330.0.html