Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 sul ei varmaa sentää oo parveke lasei.katkasit noitte ylpeiden parvekelasien omistajien putken en kyl ymmärrä tuota parvekutupakointi valitusta.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 täs talos sillee puolel o ja puolel ei oo parveke laseja.jakaa ihmiset kuppi kuntiin syntyy vielä sisällissota
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Nyt vasta. Mua on pelottannu koko ajan. Siksi ei mihinkään miitteihin uskalla kun mut aina hakataan siellä ihan hilloksi.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Pyh. Varsin leppoisaa porukkaa. Itse en ole ainakaan mitään keskinäistä nahistelua nähnyt. Kerran on kaikki ajettu pois kirkosta. Ei sen kummempaa.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Kirkosta??? Me mennään aina baariin, koskaan ei ole ajettu pois ;D
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 En anna periksi - ikinä ! Tän pistän uudestaan. Hävis itestään pois. Maagista... Siis: "Elämä on joskus aika mälsää" - vai mitä ? Edit: Editoin yhden kirjoitusvian Edit2: Editoin - taas !
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Lässyn lässy... _________________________________________________ Ja sitten omakuva-asiaan ! Olipa kerran mato. Se oli vastenmielinen mato. Mato kiusasi ihmisiä, se puhui paskaa ja valehteli. Pulaan jouduttuaan se yritti lahjoa itselleen kavereita vanhoilla litkuilla ja tyhjillä lupauksilla. Matoa vihattiin ja halveksuttiin - se ei itse ymmärtänyt sitä. Lopulta mato ... tallattiin __________________________________________________ (Tää on siitten vain fiktiivinen tarina, ettei tarvitse -taas- kannella "isoille pojille" - vaikka olisikin luonteeltaan selkärangaton ja kiero mato) Pitäkää lystiä - Erska
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Vakaana mielipiteenäni, johon kenenkään ei tarvitse/saa yhtyä, ilmoitan, että erskalla menee tuo taiteellinen rekvisiitta hieman överiksi. Muuten menee oikein hyvin.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Mä oon samaa mieltä. Mutta -kuten nykyisin tapana on sanoa- se on kaikki ihan tarkoituksella just niin. Näkisitpä joitain maalauksiani, niihin tämä tyyli istuu (vieläkin) paremmin. Ja: Mä vasta haen uutta, enkä halua olla tyypillinen pimiönyhjäke. OLEN MINÄ. Oikein Rakastavin Terskahduksin !!! - Överi-Erska
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Se jokaisesta miehestä löytyvä naisellinen puoli . Mahti-ihanat kylmät sävyt nois.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Jos näistä Retkun triptyykistä valitaan joku niin eka, siinä on mielestäni luonnetta .