Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Identtiset triplaset. Oikean puoleinen on päässyt lennon opettelussa jo levitaatiotasolle. kapa
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Sä oot pateettinen verta nenästäs kaivava aladoobi, tutiseva , hyllyvä, teipattu otus, mä oon tunnettu siitä, että ei kauheesti tartte ärsyttää. kolmasti olen varottanut... J vatanen tai mitäs siit jos tuo tuottaa sulle väristyksiä, senkun vaan jatkat. siirrän sut samaan kastiin kuin kuikeron ja vuori-insinöörin... could not care less...
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 No rauhoittukaapa poikaset. Kapsukainenkin on saanut monenlaista palautetta elämänsä aikana, pahinta on kun ei ole saanut ollenkaan. Vittumaisena minut tunnetaan, mutta yritän pehmentyä. Älkää antako virran viedä liikaa. Jalat on pidettävä siellä tasaisella. kapa
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 tää on kyllä Estiltä niin hieno veto, jumalauta!!! tiukka Hemingway/Welles fiilis ja toi intensiivinen tuijotus!!! Hui!!! (aijaaHAWskidi.jpg)
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Jos viittaat minuun vuori-insinöörillä, kiitän siitä. Olen pyrkinyt välttämään lukemasta "inputtejasi", jotka koskevat viestejäni tai kuviani ja samalla on ikävä kyllä jäänyt lukematta muidenkin viestejä, mistä pahoittelen ko. henkilöitä. Ehkä ne inputtisi nyt loppuvat. Sitähän se not caring less on. Sen sijaan jatkuva asiasta mainitseminen on ihan jotain muuta: this far it seems that you could not care more! Dissaamiseni kuulostaa sinänsä ihan järkevältä. Olenhan lähinnä ottanut kantaa tilanteisiin, joissa rikot tekijänoikeuslakia eli muiden valokuvaajien oikeuksia. Se tuntuu varmasti yhtä ikävältä kuin jääminen kiinni myymälävarkaudesta jatkuvasti parin viikon välein. Ja asia ei lopu ensimmäiseen kertaan, toisin kuin useimmilla hairahtuneilla lapsilla. Luultavasti syyttäisit siitä myymäläetsivää. Lupaan kuitenkin edelleen ilmoittaa, jos käytät luvatta muiden ihmisten kuvia. Tämä asia on sinun helppo välttää. Toinen teema on ollut kyvyttömyytesi tehdä sivustolle tolkullisia kuvatiedostoja. Ei ole täysin minun syyni, että kaikki muut ovat oppineet sen helposti, mutta sinä et.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Kiitän järkevästä vastauksesta. (sori en voi olla laittamatta: "this far it seems" >>> p.o. THUS far it seems- oikolukijan huomautus)
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Mitä helvettiä sä sekoilet ? Luulet vissiin että laittelen kuvia tänne s i n u a varten . Ei mulla ole mitään syytä kommunikoida noin selkeästi narsistisesti häiriytyneen psykopaatin kanssa. Taidat olla vaarallisen sairas ? Pyydän että lopetat tuon taajaan toistuvan vittuilemisesi ja keskityt vaikka laittelemaan (uudestaan ja uudestaan ja uudestaan jne...) niitä sata vuotta vanhoja kuviasi nettiin. Hyi helvetti, mikä otus (pelottava suorastaan). Jätä mut rauhaan, pyydän. Vaan kauniit sanat eivät taida tuollaisiin tehota ? Järkyttävä tapaus. Olen pahoillani että sulla vippaa vintissä - mutta siihen en voi olla syyllinen? Hakeudu ammattimaisten auttajien pariin, tämä viestintäväline ei sinua auta. Lievää sääliä tuntien - E
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 palataans normaaliin... Praha 2007 ja Kievin kuorissa aito contax+nikkor 50mm
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 _________________________________________________________ "Kameralaukun Omakuvia alk. 2007" ??? Leppoisin terveisin - Senilix
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Praha 2007 ja taiteiden yö 2008 -kummatkin ennen parturilla käyntiä...
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 valokuvauksen intensiivikurssi Hietsun torilla 2009 heinäkuun lopussa, melkein kädestä pitäen. "eat it out, erska..."
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Näkymä kuin Ibizan torilta: yliaikaisia sontsarillejä ja pohjoismainen hemmo puolipukeissa, vähän on vaan sinisempi valo...