Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Aika rohkeaa omakuvaa tuntuu pukkaavan, vai onko näissä viesti se, että kuvaaja on pelkkä häivähdys, varjo?
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Se on totta. Samalla kommentti provosoi kuvaamaan jotakin varjoakin nopeampaa. Saas nähdä mitä se tietää.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Kaikin tavoin aivan hirveän ruma kuva. porvarillisen laimeana ja näennäisen anarkistishenkisenä kannanottona positiivinen, kuvana pelkästään paska. - Eero
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Kaikin tavoin aivan hirveän ruma kuva. [/quote] Tuollaisia minullekkin joskus varsinkin nuorisosta kortille ilmaantuu. Sanokaa "hep hep lopeta heti" jos niitä tänne postailen, Higg
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Siis kuinka voi onnistua 2.5 sekunnin valotus kamera käsissä eikä edes tuettu. Räpläsin kameraani ja manasin kun ei saa pitempää vitjaa kun 10 sekunttia tohon sonyyn. Sitä pähkäillessä tuli tämä kuva.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Kumma juttu mutta omaa kuvaa meinaa tulla tämän tästä. Villi veikkaus on se että, tässä on tuleva kulttilippis joka on nyt arkipäivää. Aivan samoin kun oli hankkijan lippiskin. Tässä teille argimarket kulttilippis.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Hattukuvat on mun juttu , VAIN MUN, matkija ! Nyt kun olen kommentoinut tätä sun "hauskaa" lippiskuvaa, olisi reilua sun kommentoida mun viimeisimpiä taideomakuvia (mm.hattuja - hienossa taideomakuvaketjussani: "Olen komea mies") !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei ole paljon säpinää siellä näkynyt - poissa on -vissiin- menneet ja hurjat suosion päivät Mene ja kehu, kiitos. Nuoleskellen - Erska
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Lippis on tietenkin pääasia, mutta ei tässä kuvassa. Pääosassa on pohjalainen omavoimainen isäntä, joka haluaa esitellä koko omistamisensa laajuuden, taivaanrannasta toiseen, mutta tekee yhden virheen ja sillä paljastaakin olevansa "verenkuliettama"; pohjalainen isäntä ei koskaan, missään tapauksessa kulkisi pelloillaan punainen paita päällään. Pienenä vihjeenä: Oikeat paidat tulee täältä.
Vs: Kameralaukun Omakuvia alk. 2007 Hyvä että paita asia tuli esille. Nimittäin tämän isännän päällä oleva jussipaita ei ollut mikään piraattipaita. Oikeassa jussipaidassa on napit oikella puolella, siis oikealla puolelle....näkyykö ne? EDIT: Jussipaita – Wikipedia En muuten oikeesti tiedä jussipaidan historiaa sen enempää. Kaipa niitä vanhoja villapaitoja on pidetty pelloillakin. Ne ei tainnu olla jussipaitoja vaan sellasia mustan harmaita, mitä olen vanhoissa kuvissa nähny. Katsontakannan mukaan kait niitä paitoja on punasia tai sinisiä. Ite kuljen ilman paitaa ahon laitaa, maaton mies kun olen.