Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Tapiola2006, 17 Marraskuu 2010.

1. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

Taiteilijaporukoilla saattaa olla vaikeutensa, mutta  kameraseurojen yms. yhteydessä erilaisten yhteisnäyttelyiden järjestäminen on melko ongelmatonta.

Totta on, että jonkun on nähtävä hiukan vaivaa.  So what?

2. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

kameralaukku jäsenten Flickr projekti "paratiisiin päässeet" satsissa HANKI ELÄMÄ olisi hyvä lähtökohta valinnalle.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Hyvä foorumi, mutta henkilökohtaisesti kannattaisin enemmän roskikseen päätyneitä kuvia.

T Jukka

4. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

Kyllä mä muistan, kun jyrytettiin yhden kameraseuran näyttelyä ja ihan oikeasti roskiksesta käytiin viimeiset kuvat hakemassa, että saatiin määrä täyteen.

5. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Aika useinhan kuvia joudutaan eka kierroksen jälkeen lisäämään.

6. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

Käy sekä, että ! Täytyy pitää mielessä kun postaa sinne kuvia...

7. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

taitaa olla jämähtänyt koko idea...

8. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

On vain suunnittelijoita, tekijät puuttuu ,)
    Jeesaa sinä Jukka?

9. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

...mikä tuskin oli suuri yllätys. ;-)

10. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

No mulla riittää omiakin projekteja, on LSF ja seuraavaksi Hasselikuvaajat, Sitten ihan henk koht tasolla olen laittanyt vähän pumaskaa Kulttuurirahaston ja P.Seppälän suuntaan. maaliskuussa on deadline valtion rahakirstujen suuntaan...

11. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

Hasselikuvaajaks mäkin haluisin! Hasselit on leicoja halvempia ja niissä on sentäs vaihtoperät, perät nimittäin meikäläistä kiinnostaa ennenkaikkea.

12. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

hasseli ja pari kasettia ja obiskaa on ihan käypä satsi, mutta ei sitäkään jaksa ikuisesti raahailla ympäri
    Kyllä niillekin tulee hintaa, jos ei ihan loppuun jauhettuja vanhoja studioräpisköitä hanki.

13. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Muista, että vuotavat  ovat huonoja.

14. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

J.W. otti tuolla toisaalla taas tämän näyttelyasian esille.  Tehdäänpä sille jotain.

Puheena on ollut kiertävä kokonaisuus, jonka eri paikkakuntien puuhahenkilöt voisivat laitella esille. Jostain pitää alkaa, ja ehdotan Vantaata.

Sanoisin määrittelyiksi näin:  Kuvat 40x60 cm kapalle pohjustettuina, minkä kokoisia vain kunhan sille mahtuvat.  Laminointi tyai sitten ei, osallistujan asia.  Kiinnitetään neulojen varaan sermiin tai ripustetaan lankaan taakse laitettavalla kiinnikkeellä.

Kukin osallistuja hoitaa kuvansa näyttelypaikalle ja sieltä pois ilmoitettuna aikana. Jos ei itse poääse, niin sopii jonkun kanssa asian. Kukin osallistuu omalla kustannuksellaan ja riskillään, KISS.

Ajankohta elokuu ->

Tapahtuuko mitään?

Jos vaikkapa alla mainitut paikat sopivat sakille, niin voin hoidella varaukset ja ajoitukset.... 

http://www.vantaanleija.fi/
    Monitoimikeskus Lumo

15. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Jos näyttely lähtee käyntiin ehdotan että pohjanmaan poijat ja tytöt laittavat kuvat kasaan ja yksi vie kuvat sinne paikalle. Minä ehdotan että pohjanmaan jaoksen vastaava olen minä itse ettei muut kuninkaat pääse kukkoilemaan. Vitsi vitsi, siis oikeesti ehdotan että vastaava on Linssilude. Linssilude järjesti mallikkaasti miitinkin.

16. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

hah hah...

17. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

Huomasin ihmeekseni, että minut oli liitetty mukaan tähän ketjuun Etelä-Pohjanmaan edustajaksi tietämättäni. Onhan toki niin, että olen tämän kyseisen ketjun aikana aloitushetkestä nykyhetkeen, ollut mukana järjestämässä kaikenlaista. Kaksi näyttelyä ja tuon miitingin.

MUTTA nähtyäni tuon Vatasen kommentin - taidan pysyä edelleen vain tämän ketjun ihmettelevänä lukijana...

Paikkana suosittelen lämpimästi Vantaan Lumoa, jos joku todellakin voi sieltä varata tilan käyttöön!

Toinen asia taas on se, että ajatuksissani on pyörinyt järjestää tai ainakin heittää idea Etelä-Pohjanmaan aktiivisten K-laukkulaisten omasta yhteisnäyttelystä. Paikkana joko se miittipaikkamme tai sitten Seinäjoen Taidehallin studio. Ihan vain ajatuksena... Olisi ammatin puolesta kytköksiä molempiin. Aikaviiveellä tietenkin, koska tilat ovat varattuna jo n. vuodeksi eteenpäin.

Hyvää jatkoa ja kesää !

18. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Mikä jottei, olen mukana.

19. Vs: Kameralaukun jäsenten MV-näyttely

Mitä, vasta puolitoista vuotta ja kohta ollaan melkein aloittamassa jo. En ihmettelisi vaikka toteutuisikin.

20. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Jos näyttely joskus bygataan bydeen - oon messissä.
    Itse en osaa - valitettavasti - järjestää yhtään mitään.
    - Erska