Vs: Telakka. Sävykäs kuva. Hyvä, että vasempaan reunaan on jätetty puita. Tuo rengas rantakalliossa on kuin piste, johon on pakko katsoa, mutta hyvä niin. Itse asiassa tuli huomattua vasta sen jälkeen telakan nosturit... Isoon kokoon ja näytille.
Vs: Telakka. Heh, ja minä kun olen luullut, että syksyllä ei voi kuvata, koska on niin pimeää. Täytyy varmaan kaivaa kamera esiin ja lähteä ulos joku ilta jalustan kanssa esimerkin innoittamana. Hyvä kuva! T: Tomi
Vs: Telakka. Telakka vai kenties jopa satama.,kumpi vain mutta hyvä kuva. Kuvassa mukavasti katseltavaa.
Vs: Telakka. Just samalta kantilta tätä kuvaa kehuisin. Onhan tuo käsittelykin toki ihan onistunut, mutta parasta on tässä miten maisema aukeaa.
Vs: Telakka. Oho, kiitokset vaan kommenteista. Kimolle ja muillekin tarkennuksena, nimesin kuvan "telakaksi" koska tuolla oli valmetin telakka aina vuoteen 2008 saakka, kunnes uusi vuosaaren satama avattiin (virallinen nimi). Pikkuskidinä tuolla ajeltiin fillareilla ja muutenkin nuoruusaika meni noissa maisemissa. Noh mulle tunnerikas paikka idän kasvattina, mutta kaikki muuttuu ja hyvä niin.
Vs: Telakka. Olin turhankin sukkela,olin juuri tuolla 8 kk katolla hommissa(2008) ja muistan 70-luvun lopulla kun meinasin pyrkiä laivanrakentajaksi Vuosaaren telakalle(jokin hitsarikoulutus),no ne jäi ja nyt ollaan muissa hommissa
Vs: Telakka. kuva on mahtava! (vaikken noista horisontissa olevista ihmisten rakennelmista niin välitäkkään) tykkään!
Vs: Telakka. Aivan Helvetin siisti kuva, erityisesti tykkään noista mv sävyistä kuvassa. Värillisenä ei olis varmaan minkään näköinen, mutta näin toimii mulle. T:Jukka