Suomen suurin fotokirpputori, Wanhat kamerat 2006 Seurojentalolla Mäntsälässä la 16. syyskuuta klo 10 - 15. Vapaa sisäänpääsy! Tule ostamaan, myymään tai vaihtamaan. Ilmainen kamera-arviointi! Pöytävaraukset 0400 - 632 176 tai 0400 - 638 090. T. Suomen valokuvahistoriallinen yhdistys ry (www.svhy.org)
Säästä aikaa ja matkarahat, lähetä ne "loputkin" rahat minulle, saat postissa tuosta vitriinistä summaa vastaavan kasan kameroita, voin sitten mennä sinne Mäntsälään tuhlaamaan ne rahat.
Tänne pyrin myös, en välttämättä ostamaan ( <=hitto, mitä itsensä huijaamista..! ) mutta katselemaan mielenkiintoisia kameroita. edit: no en tu kun tuli odottamattomia menoja
Hyvä päivä tuo 16. syyskuuta. Taitaa olla niin, ettei minua koskaan nähdä Mäntsälän Wanhoissa, kun ne järjestetään aina viikolla 38.
Jaa, no mutta tuohan onkin hyvä idea. Säästyy tosiaan ne matkarahat, ei mene bensaa, jne. jne. Tietysti tästä jää nyt se sosiaalinen tapahtuma välistä, täytyy miettiä uudelleen.
Ja nyt vituttaa, just samaan aikaan on työnantajani järjestänyt koulutuspäivän. Oikein pinnistäen vois yrittää selittää itselleen, että hiton hyvä kun rahat säästyy.
Juttelin tänään Asikaisen Ossin kanssa puhelimessa ja toipuminen on kuulemma sillä mallilla, että Ossi on mitä ilmeisimmin Mäntsälässä arvioimassa ihmisten vanhoja valokuvausapparaatteja.
Oisko Tampereelta lähtijöitä? Itse aattelin ajella avovaimon kanssa Mäntsälään ja autoon mahtuis hyvin pari kyytiläistä bensakuluja jakamaan. Lähtö vois olla joskus yhdeksän pintaan, joko kyytiläiset tulee Hervantaan tai sitten mä poimin heidät jostain päin keskustaa. Jos kiinnostaa niin pistäkää YV:tä.
Kai se on käytävä kurkkaamassa, jos vaikka olisi jotain mielenkiitoista. Taidampa tästä lähteä ajelemaan kohti mäntsälää... takaisin.. Samaa tavaraa kuin viimevuonnakin, eli rojua on paljon, mutta joukossa oli myös joitain helmiä. Stereokuvaesitys oli kyllä varsin mukava lisä, ehdottomasti käymisen arvoinen jo sen takia.