Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Niinpä. AnselA ei kertonut toimistaan, ja siksi teinkin kysymykseni. (Selvittää pitää jotta eräskin honaa. =(
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Tervehdys ja suuret pahoittelut kaikille! Sähköposti-ilmoituksia alkoi satamaan, joten palaan foorumille naama punaisena ja häntä koipien välissä. Syksy onkin mennyt suurelta osin Balkanilla. Kävi niin surkeasti, että toinenkin vaatevalmistaja perui, tai ainakin erittäin vahvasti näyttää siltä, kun jatkuviin sähköposteihin ja soittopyyntöihin ei tule vastauksia. Toinenkin sopimus oli allekirjoitusta vailla, kaikki paperityöt tehtynä, ja siihen se taas lopahti. Paikanpäällä käynnit ja alueen äidinkieliset viestit eivät nekään vaikuttaneet asiaan. Täsmälleen sama juttu kävi kesällä pienemmän vaatevalmistajan kanssa. Vedätyksestä sen verran, että kukaan muu ei ole menettänyt senttiäkään, paitsi minä itse (puhumattakaan hukkaan heitetystä ajastani). Tästä piti tulla pienimuotoinen bisnes yritykselleni, paitojen tarjoaminen fanituotteina jne., mutta ei sitten. Ei auta muuta, kuin pyytää syvästi anteeksi. Suutari pysyköön lestissään. Yrittänyt laitettiin.
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Ei kai tässä mitään isoa ongelmaa ole, olis ollut vaan kiva tietää aika ajoin missä mennään, no nyt tiedetään.
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Ai ei -- varsinkin, kun näemmä toimittajana olisi ollut yritys. Jos jostain tilaisi joukkotilauksena muutamia polkupyöriä ja tilausten tekemisen jälkeen jälleenmyyjä katoaisi ja lopulta kertoisi, kun prosessiin on kulunut puoli vuotta ja tilaukset jätetty kuukausia sitten, ettei pystykään toimittamaan niitä ihan tavallisia pikkuisen massaräätälöityjä polkupyöriä (joille on maailmassa kauhea määrä toimittajia), moni kuluttaja kokisi, että asiassa on kyllä ollut kohtalaisen iso ongelma...
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Ajatus tuollaisesta Kameralaukkupaidasta olisi kyllä houkutellut minuakin. Kukapa yrittäisi hoitaa asiaa seuraavaksi? ...anyone??
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 - tilaus peruuntunut Päivitin aloitusviestiä. Jos jollain on halukkuutta lähteä vetämään kimpatilausta, niin pistäkää minulle viestiä.
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Harmi juttu ettei onnistunut ja että sulle tehtiin oharit. Kiitos kuitenkin ajastasi ja efortista.
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 - tilaus peruuntunut Mikähän on hinta nykyään Virossa esim tai venäjällä teettää näitä? Teetimme henkilökunnan kesken Tallinnassa miehistön t-paitoja joitakin vuosia sitten silkkipainolla. muutaman 10x paitojen hinnat oli 7-18e/paita riippuen paidan laadusta (mulla 2-3 eri laatua vuosien varrelta, näitä paitoja pidettu duunissa ja pesty 40'-60'asteessa 3-4x/vko usean vuoden ajan). Tärkein matskussa on esipesty ja kammattu puuvilla, muut ovat surkeaa massamyymälälaatua joka ei kestä (hinta on melkein sama laadukkaan materialin suhteen). Ainakin 3 valmistajaa osaa tarjota tarpeeksi hyvän laadun Kysyttäessä ja tekemällä painannan silkkipainossa saa parhaan kestävyyden. Esim tässä yksi esimerkki laatupaidasta: http://www.tallshipsracesshop.fi/epages/tallshipsracesshop.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20121105-11092-161608-1/Products/003_TSR/SubProducts/003_TSR-0001
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 - tilaus peruuntunut Itse en ole kiinnostunut laitamaan kl paitaa päälle, joten en ala sitä touhuamaan. Mutta mitä helv..., isot miehet joilla on varaa ostaa kameroita, yrittää säästää muutama euroa paidoista. Tuossa linkki google hakuun ja eikun vaan tilaamaan, hinnat lähtee alle kympistä. Haloo????? https://www.google.fi/search?q=paitojen+painatus&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fifficial&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=CtqeUruQCcfhywO9mIGYAw
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 - tilaus peruuntunut Oletko Jari kuullut sanonnasta, ei ne suuret tulot vaan pienet menot
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 - tilaus peruuntunut vedetääs kotiin päin.. tuolta olisi mahdollista varmaan kanssa saada (paitoja) ja tukea samalla nuorten tyttöjen vapaa-ajanviettoa. http://www.tvik.fi/