Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Ei raitoja. Tilaukset tähän mennessä lisätty aloitusviestiin. Saa tilata edelleen. Lopullinen värivalikoima selviää lähiaikoina.
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Tilaisin: 2 x musta T-paita, xxl (suurin mahd.) 1 x musta T-paita, m
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 T-paita, punainen , koko L Pikeepaita, ilman taskua, sininen, koko L jos ei, niin kaikki mustana.
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Korjaan myös oman kokovalintani, elikkä Nanson L joten täällä kai sitten XL
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Kirjoittakaa vaan Suomen koko. Tilaus lähetetty, mutta lähetän lisätilauksen ensiviikolla. Mustia ja valkoisia T-paitoja sekä mustia pikeepaitoja on tulossa "ylimääräisiä".
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Eikö nyt saisi edes jotain arviota aikataulusta, vai onko koko projekti stumpattu?
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Pahoittelut viivästyksistä. Valmistaja on vaihtunut, valitettavasti kaikkia värejä ja taskuttomia poolopaitoja ei ole enää tarjolla. Yritän saada paitoja toimitukseen syyskuun aikana.
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 http://www.vistaprint.fi/brodeeratut-pikeepaidat.aspx?GP=8%2f17%2f2013+1%3a23%3a48+AM&GPS=2928436294&GNF=0 Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta kun nyt vähän googlettelin. Kotiin kolmessa päivässä eikä hintakaan näytä pahalta.
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 ...ja vistaprintin laadusta sinulla ei "tietysti" ole kokemusta? Minulla on
Vs: Kameralaukku.com-paidat 2013 Olet aivan oikeassa, minulla ei ole kyseisestä yrityksestä tai sen tuotteista mitään kokemuksia. Ei myöskään kokemuksia mistään muistakaan "nettirättipuodeista". Nykyään vaan ei laatua tahdo saada mistään, eikä mihinkään hintaan vaikka kuinka etsisi. Joitakin yrityslogopaitoja olen kyllä työni puolesta aikoinaan käyttänyt eikä niitä tarvinnut kuukausikaupalla odotella. Ja niissäkin laatu oli mitä oli, joskus hyvä joskus huono. Niinkuin sanoin, asiahan ei mulle kuulu. Kunhan ihmettelin.