Mä saatan harkita lähtöä, mutta jos lähden niin en huomannu kovin monen naisen ilmoittautuneen. Epistä, joutusin ottaa jonku kalliin hytin ja mua rankaistais vain siks että oon akka :-/.
Mut mitä jos Turkulaiset antisankarit, laite, nokku ja keppana pukeutuu mekkoihin ja tulee sun kanssa samaan hytiin DD
Voin pyhästi luvata käyttäytyväni sivistyneen herrasmiehen tavoin ja tulla samaan hyttiin jos ok, laitetaan kulu tasan tms. Uskon, ettei minun kanssa sen kummempaa ole matkustaa kuin jonkun vieraan naisen. Pidän sinusta ihmisenä, vaikka en tunnekaan syvemmin, mutta ystävänä osaan pysyä ja minusta tässä tapauksessa on se paljon viisaampaa kuin sotkea edes hölmöilemällä asiaa toisin. Olisi oikeasti kivaa ottaa kuvia Tukholmassa reissulla jossa Helikin on mukana. Tuossahan voi vaikka tutustua. Sissi on muuten muutaman kerran kysynyt, että koska sitä mennään Helillä käymään...
Mikäs ongelma se tuo on, eiköhän nuo lähtevät ukot huoli samaan hyttiin mielellään naispuolisia ettei tarvi pelkkää suklaajunaa harrastella...
Noniin, eli päivä Tukholmassa siis ohjelmassa. Seuraavaksi pitäis kerätä osallistujien nimet, eli jatketaan täällä sitä paskanjauhantaa aiheesta x ja jätetään toi toinen threadi pelkästään osallistumisilmoituksille. edit: ilmoittautumiset tuonne: http://www.kameralaukku.com/viewtopic.php?p=21733#21733
Met täältä pohojosemmasta voitais tietysti mennä lautalla Hailuotoon. Lähtöpaikkaa ei tarvi kovin arpoa ku lautat ei lähe ku yhestä satamasta. Oisko lähtijöitä? Kännit kannattas alkaa ottaa jo hyvissä ajoin ennakkoon, koska lauttamatkan aikana ei taija ehtiä kovin kummosesti päihtyä. Ja tietysti omat eväät mukaan koska lautalla tarjoilu on erittäin minimaalista, tai jopa alle.
Minä meinasin ehdottaa Turkulaisille että halvin risteily olisi Förillä toist puole ja takasi,mutta en sitten viitsinyt. Siinä olis se hyväpuoli että ei oli kaukana kotoa ja tutut paikat
o-ou, joutuu reissaan junalla turkuun, ellei tampereen suunnalta kukaan oo tulossa. no junassa on tunnelmaa mutta entäs sitten laivalla, ootte kyllä sellanen porukka että huhu, turkulaisia ja muita.. kai joukossa on pari savolaist ja basisteja
Mä voisin vaiks harkita junalla tulemista pori-tre-turku akselilla? varsinkin jos saa treelta itselleen seuraa, niin on mukavampi istua ravintolavaunussa...