Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kameralaukku.com laivareissusta esitiedustelua.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Teemu Laine, 31 Elokuu 2005.

  1. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Eiköhän se yli satasen per nokka mene.
     
  2. siis niingon mikä? se laivareissu ruokineen maksaa varmaan n.20 e

    tietty siihen sitten jos junalla joutuu tulee tai jotain ni se on eri juttu, mutta varmaan jotain yhteiskyytihässäkkää kannataa miettiä
     
  3. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Turusta Tukholmaan ja takas 20 e?

    Aivan, ne hinnathan taitaa olla per hytti... Mut ei kait tuolla 20 eurolla kukaan syö viikonloppua :-O? Ja jos tykkää nukkua alimmalla kannella ;-)
     
  4. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    121
    63
    Ennakkovaraajalle hytti 115e ja toi sisältää neljän henkilön matkat. Eli alle 30e tulee maksamaan ja jos saadaan tarpeeksi porukkaa niin voidaan saada ryhmäalennusta.
     
  5. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Kiva että yhdistät mut örveltämiseen, vaikka olen syyllistynyt tässä örveltämisestä valittamiseen.

    En käytä alkoholia, röökiä, nuuskaa, tai huumeita, enkä örvellä, vaikka kiroilenkin tuohduksissani, kuten huomasitte. Se riippuu mielialasta. Pahoittelut, jos jollekin särähtää korviin.
     
  6. DGT

    DGT

    107
    0
    0
    No, ei ole hinnalla pilattu tuo reissu. Tietenkin tuohon tulee matkat turkuseen + ruoat = ~50€. *laskee tuloja ja menoja*

    o_O Sillähän syö melkein kaksi viikkoa.
     
  7. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Eihän laivalla tarvi mennä kuin ravintolaan ja syödä listalta annos ja pari lasia punkkua niin 15 e menee rikki helposti, ihan kuten maissakin. Että kyllä mä väitän, että lähemmäs sataa euroa se menee per nokka. Tosin voihan sitä syödä vaikka...hmm... mitäs sitä laivalla voi syödä muuten kuin ravintolassa? Jos kahdella-kolmella kympillä aikoo risteilystä selvitä niin ei voi kuin sanoa, että on hienosti suoriuduttu.

    Enkä minä hoi hei, kiusaa teitä raha-asioilla siksi, ettette lähtis vaan ihmettelen ihan rehellisesti ;-) (hyi, ilkeä akka!)
     
  8. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Laivalle saa tuoda maalta ruokaa kyllä. Turussa on todennäköisesti ruokakauppoja, joista voi hankkia murkinaa.

    Kuulostipas viisastelulta. :) Nukkumaan, muuten tää vaan jatkuu. Menen.
     
  9. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    :-D
     
  10. ainahan laivalla rahaa menee, vaikka suht pienelläkin kyllä pärjää jos haluaa. lähinnä ihmettelin sitä, että mihin kaikkeen se sata euroa sitten on tarkoitus riittää. Pelkkä matka siis, johon voi sisällyttää buffetin, jolla pärjää yhden päivän, maksaa yleensä jotain 20-30 euron väliltä, riippuen tarjouksesta.

    Tämän lisäksi tietysti tukholmassa pitää syödä, siihen menee max 10 e

    nämä ovat ns. pakollisia kuluja. sen lisäksi jokainen törsää niigon parhaaksi näkee
     
  11. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    121
    63
  12. niiiiin ja siis alinkansi tietysti, mikä sitten. what's the difference? halvin.
     
  13. Silja tai ei mitään joo ja voileipiä kotoota evääks kun tuksholman reissuun lähtee...Sillälailla........voi yhden kerran
     
  14. msb

    msb

    147
    0
    0
    Seisova pöytä?
     
  15. Miksei mulla koskaan edes 300-400e riitä? :) Ja vielä ne sanoo, että laivalla kaikki (alkoholi) on halpaa... :D
     
  16. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Seisova pöytä itseasias maksaa aika paljon, mut toisaalta onhan se yks kattaus joku kolme tuntia, että ehtii siellä musta syödä vaikka pari kertaa, sitten voi kieriä vatsansa viereen makaamaan hyttiin. :)

    Focker, mitä päiväilet? Kun mummun kanssa ihan pikkuinen kun olin, lähdettiin pietarsaaresta laivalla Ruotsiin käymään, kyllä tehtiin jo Kokkolassa itsekalastetuista ja savustetuista ahvenista leipiä joita sitten syötiin siellä Ruotsin päässäkin.

    Jos joltain löytyy himasta trangia (varmaan löytyy), niin siinähän voi jo keittääkin ruokaa :) Ei edes savuta. Laivayhtiö ei kyllä tykkää jos poltatte hytin.
     
  17. Kai minutkin voi laskea mukaan... siis kunhan päivämäärä ja sitäkautta vapaat varmistuu... Teemu: mulla on Siljalle ihan ok suhteet, kun oon jokusen ryhmämatkan järkännyt sinne yms ja aina asioinut saman tyypin kanssa... kannattaa varata aikalailla nopeasti tuo matka ainakin alustavasti, koska laivoilla on pikkujoulukausi parhaassa menossa juuri tuolloin. otappa yhteyttä, niin annan sulle mailiosoitteen, josta saa laadukasta palvelua?
     
  18. JPu

    JPu Well-Known Member

    5 394
    177
    63
    Miksi muuten otat Aleksi koko ajan kantaa näihin keskusteluihin jos et ole matkalle lähdössä, mitä merkitystä on maksaako jokin jos ei ole edes paikalla?
     
  19. Aleksi on ohi...