Ammattihan tuo ei toki mulle ole. Satunnainen keikkaduuni vain. Vituttaa se silti joka kerta kun nuuskaajien jälkiä joutuu siivoamaan.
Oikeastaan teet nyt päätelmiä niiden kirjoittajien perusteella, jotka eivät edes reissuun ole lähdössä. esim e-0r 18v. nuorimies ottaa kantaa, mutta jo alussa kertoi ettei tule.. Tähän mennessä ilmoittautuneista päätellen, en oikein usko vk.netin reissuja kummempaa "äksöniä" pahemmin syntyvän, toki ainahan se on mahdollista. Örvelöintiin tuskin kukaan menee todellisella käytännön tasolla. Millä hitolla sitä Stockista edes kuvaa, jos on edes kanuuna... Kuvaamaan tuonne kuitenkin on kai tavoite eniten lähteä... Ainakin minä aion ottaa gamla stanista kuvia. Lähde Heli vaan messin, et edes olisi ainoa nainen, jos Annamaija tai Vita lähtee matkaan, voi tulla muitakin .. Keija, Saaga? Ja saahan sitä ottaa oman "turvamiehen" mukaan, vapaa maa, vapaa risteily!
Kiinostusta voisi kyllä olla, mutta taitaa olla loppuvuoden viikonloput jo buukattu täyteen kaiken maailman työ/vapaa-ajan juttuja. Mutta turku miittiin vois joskus eksyä kun turussa käyn.
Kai se täytyy ruveta pommittamaan päälliköitä töissä että on mummon hautajaiset juur sillon (jo seitsemännen kerran ), ni saa varmasti vapaata ja pääsee mukaan.
Ei väliä onko ainoa nainen vai ei, mä olen ammoisina aikoina tottunut siihen ;-). Kiitos vaan, mutta multa jäänee väliin, tuhlaan nuokin fyffet mieluummin filkkaan ja mv-paperiin tai ostan jotain muuta kivaa (laajis pitäis saada Penaan).
kait sitä aina jotka reissulla jotkut örveltää, jotkut ei... mutta noi päivät mulla taitaakin olla töitä, siis jos se on marraskuun vika viikonloppu. voisin kuvata tamperetta soiton ohella
Eipä niin mitään mahdollisuuksia, kun olen tuon vkl:n yövuorossa töissä. Tulee muutenkin kallis reissu, mutta jos vielä rokulia ottaa niin... Joo, tuo 50mm on aika vinkeä kakkula 67:ssa. (Pena tais olla 645?, joten sitä vastanee 35mm) Vielä kun oikein vimpan päälle oppis käyttämään näitä laajiksia...vaikea erittäin vaikea laji tehdä hienoja kuvia...
Vai että risteilyä. Kallista lystiä tuomoinen, eipä sitä täältä kainuusta asti tuonne turkuseen viitsi ajella, kun ei edes tunne porukkaa.
eip oo vara.. ja jos on vara, niin syssyllä on tulossa toinen risteily, mikä ei ole missattavissa, jos vaan on kykenevä osallistumaan..
Siitähän vasta riemu syntyisi! O_O Kun kanonistin ja nikonistin iskis samaan kärryyn!!! DDDDDDDDD + plus kolme koiraa!
Koirat on ihan koiria, niille pitäisi löytää joku paikka. Kyllähän sitä nikonisteja sietää, nehän tunnetusti lainaa tavaroitaan herkästi. ;DDD PS: Paljonkos tuommoiselle lystille sitten loppujen lopuksi tulee hintaa? *laskee rahojaan*