Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kameralaukku.com huomioitu muuallakin

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Brassai, 14 Toukokuu 2005.

    Luontokuvareproilijat (http://www.luontotupa.net/phpBB2) ovat huomanneet, että Kameralaukku on olemassa. Muutamia kommentteja:

    "Ootteko lukeneet tuota keskustelua (ei kyllä liity Joreen tms. mitenkään):
    http://www.kameralaukku.com/viewtopic.php?t=553&start=0
    Ei hyvää päivää, sanon minä. Noh sikäli asiat on kunnossa että kaikki näyttäisi olevan samanhenkisiä. Ja on ihan hupaisia kommentteja, joillakin on jopa sana hallussa.
    Pari tuon foorumin aktiivikävijää onnistui saamaan porttikiellon digicamera.net:iin, mille pitää kyllä nostaa sylinterihattua tai lippalakkia"

    "Pari kertaa olen Laukussa visitoinut, eikä ole oikein vakuuttanut. Jos siellä olijat viihtyvät, on foorumi täyttänyt tehtävänsä.
    Ainakin Laite eli Teemu Laine (kameralaukun ylläpitäjä) sai banaanin. En tiedä oliko muita asenneongelmia ilmentynyt, mutta se "hiekkaa tussussa"-juttu oli Matille liikaa. Muista banaanikerholaisista ei ole täällä päässä tietoa.
    Spege on näemmä siirtynyt naurettavasti säälittäväksi, mutta uho ei ole kadonnut. On ruvennut siinä sivussa säälimään itseäänkin. Voi noita veijareita. Jahka se huomaa paljonko on vetänyt kurkusta alas, niin johas taas maistuu, jos kovat dokausjutut pitää paikkansa"

    "kaikennäköstä sitä onki... Kävin tänään kahdesti kameralaukussa... ekan ja viimesen Wink Kuka noita enää jaksaa"

    "Eiköhän se Kameralaukkukin jaksa niin kauan kun ylläpitäjillä on kivaa. Eikös tuo syntynytkin vitsinä?
    Itse asiassa se Spegen alkoholiongelmaketju oli niiden laululainausten ja hautajaisten suunnittelun osalta välillä ihan hauskaa läpänheittoa"
     
  1. onks mun ny huomenna krapuloissaan pakko käydä rekkaamassa tonne viherpiipertäjien forumille ja käydä whinettämässä?
     
  2. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    590
    2
    18
    Whinettämässä mistä?
     
  3. no tuola luontotuvassa..
     
  4. Suosittelen kohteliaimmin, että pidättäydyt aikeestasi, koska siitä ei ole mitään hyötyä kenellekään. Joskus on viisainta hillitä kynänsä ja/tai kielensä ja tyytyä vain seuraamaan asioiden kulkua.
     
  5. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 721
    121
    63
    Hyvä brassai ;)
    Olen ihan samaa mieltä, mieli tekisi oikaista mm. noita bannijuttuja jne, mutta enpä jaksa. Ainoastaan fangio taisi tuonne dc.net:n puolelle saada bannit ja omat tunnukset lähtivät pyynnöstäni.
     
  6. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Pikkulinnut ovat maukkaita, joskin vähän sitkeitä.
     
  7. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Hauskaa, että on täällä vieraillut. Vielä kun saisi uusia kasvoja tänne kertomaan omia ajatuksiaan niin olisi se hienoa. Mutta pikku hiljaa. :)

    Olen samaa mieltä mitä Brassaikin että turhaa mennä riitaa haastamaan missään muodossa. Tälle foorumille on parempi kun sen jutut nousee ja itse teoillaan osoittaa arvonsa jolloin tänne tulee lisää valokuvaajia joilla on fiksuutta. Kuvapuoli ja haaste kenttä on nyt varsin hyvässä vauhdissa ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

    Lopuksi tervetuloa sinä tuntematon lukija jos eksyt tänne, sekaan vain. ;)
     
  8. joop.. eipä mulla enää ees tee mieli mennä whinettämään..

    onko muuten oikeesti järkee aloittaa topiceja aiheesta "vähän se toinen palsta on tylsä?"
     
  9. Varsinkaan kun tämä palsta EI OLE TYLSÄ. Jopa ekohippi tykkäs Spegen dokaus-/hautajaisketjusta. Taitaa niillä itsellään olla tylsää kun tarvii vierailla näinkin "tylsällä" palstalla.
     
  10. Luontotupa.netin ylläpitäjä näyttää poistaneen tuon ketjun ja laittanut Kameralaukun urlin linkkivinkkeihin.
     
  11. Ylipäänsä keskustelufoorumien välisessä kilpailussa tärkeintä on muistaa, että sitä ei ole. Kilpailua siis. Ei se esimerkiksi ole millään lailla kameralaukusta pois, mitä minä kirjoitan dc.netiin eikä päinvastoin. Ihan samoin kun se, että juttelen jonkun kaverini kanssa puhelimessa, ei ole muilta kavereiltani pois. Keskusteluja ei ammenneta rajallisesta varastosta jaettavaksi eri paikkoihin, vaan ne syntyvät vuorovaikutuksesta.
     
  12. Mutta jos minä kirjoittaisin digitysnettiin, se olisi pois digitysnetiltä.
     
  13. mvuori

    mvuori Well-Known Member

    10 669
    132
    63
    Olet väärässä. Vuorovaikutus synnyttää vuorovaikutusta, uusia aiheita, uutta mielenkiintoa ja huomioarvoa. Keskusteluilla on nimenomaan rajattu varasto, sillä suomenkielisiä asianharrastajia on rajattu määrä ja heillä on rajattu määrä vapaa-aikaa käytettäviksi verkkofoorumeilla. Mielenkiintoisin saitti on silloin ajan allokoinnissa vahvimmilla. Ja sen saama huomio on suoraan muilta pois. Kyse on samalla myös laadusta, sekä massojen että yksilöiden tasolla. Kun kiinnostuvimmat asiat viedään kiinnostavimmalle saiteille, muille jäävät asioiden tähteet.

    Ja kyse ei ole pelkästä huomiosta, vaan käyttäjävolyymin avulla saadaan kerättyä mainosmarkkoja tietoliikennekulujen kattamiseen ja sivustojen palvelujen kehittämiseen.
     
  14. Parhaat jutut ovat tietenkin siellä, missä on paras porukka, ja paras porukka on siellä, missä on paras henki. Mutta kyse ei ole kilpailusta, niinkuin vaikkapa kameran ostajia houkutellessa. Vaikka kuinka rajallisen ajan voi jakaa ihan niin moneen foorumiin, kuin syystä tai toisesta huvittaa. Vaikka kävisi kerran kuussa kussakin.

    Paras henkikin on pitkälle makukysymys. Jotkut tykkäävät tiukan asiallisesta jutusta, toiset haluavat heittää läppää. Jotkut suorastaan hakevat riitoja, toiset häipyvät riitaisesta mestasta. Foorumit ovat orgaanisia. Niitä syntyy, jos kyseisen aihepiirin keskustelua riittää vielä yhteen foorumiin, ja etenkin jos nykyisissä on liikaa porukkaa. Niitä kuolee, kun väki vähenee tietyn rajan alle, tai tavallisimmin ylläpitäjä kyllästyy.

    Esimerkiksi kameralaukku ei siis hyötyisi jonkun muun saman alueen foorumin katoamisesta, sillä jos sille foorumille oli kuitenkin kävijöitä ja tarvetta, joku muu perustaa uuden samanlaisen. Ei liian iso porukka ainakaan pitkäksi aikaa sovi saman katon alle. Siksi ei ole kyse kilpailusta. Sitä paitsi foorumien suurkuluttajat välittävät tärkeät tiedot eri foorumien välillä, joten niistä "kilpailijoista" on vain hyötyä.