Simos ja vimma sattuivat paikalle eilen illalla, eli kaljan juomiseksi se meno sitten menikin. Joka tapauksessa, pari kuvaa eiliseltä:
..hih.. ..mä jo luulin.. =) Kuiteskin kakkonen on klassisen kaunis neito, siis mielettömän nätin kuvan olet ottanut. Kolmonen on myös aivan jumalaisen siisti. Noi kaksi kuvaa on ylitse muiden ja ei noissa kahdessa muussa ole vikaa! Upeaa, wow ja huh..
Pusukuva oli kameran pikkuruisessa takaruudussakin todella makee..ja itseasiassa livenäkin aikas herkkä juttu. Oli kaikinpuolin mukava ilta... Otetaan joskus uusiksi! Ja itse kameralaukun bossin poseeraus eiliseltä illalta:
heh! vari valuu korvista, kun on joutunut kuuntelemaan teknoa kovaa... onneksi ei piikkitukat oo ainakaan toivottavasti puhkonut silmiä kivoja kuvia kyllä, mutta tuo laite voisi hieman kaunistautua...
Tuossa pusu kuvassa minua häiritsee se että mies ei ole hommassa mukana vaan katselee lattialautoja ja miettii jo tulevaa eli herkkyys kadonnut.
Ai nythän mä vasta hokasin ton lampun tuon Teemun pään päällä. Ohoh. Hah. Heheheeehe. Mistäs te muuten muka tiedätte, mihin tuo nainen katsoo?