Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 5 Syyskuu 2009.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Niille jotka tykkää saduista, tässä pari lisää: nimimerkillä Tosikot ja satuihin sokeasti uskovat, älkää vaivautuko...
    Kuvatekstit puhukoon puolestaan, liittyy aikaisempaan (lukittuun) satusäikeeseen, joka ei oikeastaan päässyt alkua pidemmälle.
    Nyt kyseiset tuulihatut, please, koettakaa pysyä nahoissanne tai tästäkään ei tule mitään...
    ekan satsin nimeksi voisi vaikka laittaa Psykopaatin pyhä kolminaisuus, sääli että on vain yksi joka postailee, sillekin tämä on enempi  terapiaa kuin taidekasvatusta. (huom: kaikki on tältä lauantailta, myös tuo autokuva, siirtokilvetkin on alle viikon vanhat...)
     
  1. c

    c Well-Known Member

    5 321
    97
    48
    Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Eepäteräviä, sekä silta että kamera on vinossa.. ja prätkäkin väärän merkkinen. Epäilen myös että nämä eivät ole sun ottamia ja sulla ei mahdollisesti ole hondalta lupaa seistä heidän valmistaman prätkänsä lähellä. Sekä reskisterikilven esittämine julkisella foorumilla voi rikkoa jotain lakia, ja jos sellaista ei vielä ole pitää sellainen ehdottomasti luoda.

    PS. Eihän tuo sun sormi edes osoita moottoripyörään vaan aivan ohi!

    PSS. Hattua ei pidetä kypärän päällä vain hattuhyllyllä, eikö äitisi opettanut tapoja!

    PSSS. En edes pidä mustasta, maalauta prätkäsi sekä kamerasi ja hommaa uudet vaatteet.
     
  2. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    satusetä numero UUNO (ei Turhapuron veli) käynyt, Bravoota !!!
     
  3. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    No onhan se aivan helvetin makee. Aja sitten harkitusti sillä. Yksi frendi delasi juuri tuolla vehkeellä ilmeisesti kokemattomuuttaan. 
     
  4. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Toiset delaa, toiset vaan vaihtaa ulottuvuuttaan...
     
  5. Jukka H

    Jukka H Well-Known Member

    1 959
    35
    48
    Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Johan pomppas  ;)
     
  6. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 251
    46
    48
    Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Joo. Sun jutut on näköjään jo etukäteen menny kuudenteen ulottuvuuteen.

    Kärpässieniä?
     
  7. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Käytännössä sama asia, mutta yksilötason kokemuksena sillä voi olla merkittäväkin ero.
     
  8. Vs: Olen ihan älyttömän V-mäinen mies (lisää satuja)

    Argos, olet "alan mies"... kumarrus sinnepäin.
     
  9. Täältä nousee toinenkin peukku.
    "Kell onni on, se onnen kätkeköön, kell aarre on, se aarteen peittäköön..." Mää vähä kyynisesti panettelisin, jotta vain urheilukilpailun voittaja voi olla (hetken) onnellinen, häntä juhlistamaan yhtyy koko kansa. Piilolasi on kyseenalaistanut ilmapiiriä ihan terveellisesti. Itse veistetyn tuuliviirin suuntakin on vakaa...

    Hyvät herrat, suljetaas silmät, heitetääs biilteeman fenderit kyljille ja pistetääs välillä ihan vaan rennosti mielikuvitellen... "Rannalla istuimme, haitari soi, aalto löi liplattaen. Mistä mä haaveilin, muistaa en voi, olin vain onnellinen. Varmaa on vain, että haaveeni nuo täyttyneet milloinkaan ei..."
     
  10. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Tylsä mopo, mutta musta värinä on rock. Lisäks kamera näyttää vallan kivalta.
     
  11. Ei oo sentään HooDee, josta annan ittelleni just puoli pointsia, senkin hikisesti...
     
  12. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Trumppa vois olla parempi ku HooDee, täs tapaukses.
     
  13. No, nyt kun saatiin toi Helikin kelkkaan niin oisko uuden sadun paikka ? Se menee suunnilleen näin:
    Pieni muurahainen ahersi savannilla noissa tutuissa askareissaan, busasi tuhannen kaverinsa kanssa uutta kekoa. Raahas ja raahas noita varpuja ja töhnää. Kävi silleen että sattu norsu löytämään jotakin mielenkiintoista just siitä missä toi murkku raahaili juttujaan.Norsu nuuhkas maata, mikä lienee marja siinä ollut. Murkku joutui norsun kärsässä oleviin sierain aukkoihin. Murkkuparka sai aivan hirveen hepulin, siltä lipsahti tota ureaa muistuttavaa ärtsyä litkua norsun herkimpään kohtaan. Norsu siitä kimmastui, töräytti tuutistaan sellaiset aivastuksen päräytykset että murkkuparka lensi savannin yhden harvan puun oksille. Järkytyksestä hiukka tokeennuttuaan murkku katsoi ympärilleen, ei heelvete! ei voi olla totta ! Toi norsukin on melkein mun kokoinen tuolla alhaalla. ja mitä täältä näkyy ???  tommonen kummallinen kumpu, valkosta hattua päällä ( oli jäänyt mantsantunti väliin,  se oli Kilimandzaro) eikä näy tuttua pesää missään satikka mun kamuja ja polkua. mitäs mä nyt teen? No aikansa pähkäiltyään sentään huomas että tassua toisen eteen ja puunrunkoa alas, maisemat muuttu tutuiks jälleen. Siinä maassa ihmetellessään ja näkemäänsä pähkäillessä ajatteli. Ei nyt ei kyllä puhuta asiasta mitään, mitä kaikkea sieltä näki.. Pitävät vähintään pähkähulluna, hyvä että ei laita roviolle ja polta noitana.
    Ei kyl maar, ei tää maailma ole olenkaan sellainen mitä meille sanottiin.. aherra vaan, kyllä se siitä. et sä muuta tarvitse etkä tajua...
    Ei noi mun kamut oikeesti tiedä mistään mitään, nyt kyllä olen varma siitä. 
    No vois sanoa että murkkuparka koki "valaistumisen", ei se ole oikeastaan sen kummallisempaa, aukeaa vain toinen ovi... Josta sitten näkee aivan uuteen todellisuuteen...
     
  14. Nyt vois laittaa ihan oikeakin satu, varsinainen päiväuni, älytömän äijän ajantappoa kirpparilla, kun mielikuvituksessaan ostelisi ostajia... Sorry nää on Flickr satsia enkä jaksa keksiä uusia kuvatekstejä. sieltä näitä löytää uusia, melkein päivittäin.
     
  15. jaguar

    jaguar Active Member

    1 649
    6
    38
    Kun pappa ostaa HD:n, hän tunnustaa, että on jo seniili. Vaikka kuvittelee olevansa driving force.  Kyykkypyörä nuorentaa paljon enemmän!
    En juuri välitä kuvista, joita räpsitään toreilla ja turuilla, ja joissa päähuomion ottaa minua puolet nuoremmat venakon näköiset, lyhytmekkoiset ja, ah niin hyväsääriset tytöt. Mutta jos olisin itse paikalla, niin kai sitten PAREMPIA ottaisin. Samoista aiheista. Siis kirpputorikaupasta.
    /Jagman
     
  16. Heli

    Heli Active Member

    6 689
    0
    36
    Mutta tuopa taitaakin olla matkasport eikä kyykky. Kyykyt on karmivan näköisiä kadulla nuorensi jotain tai ei :D.
     
  17.  
  18. Jos nyt laittais pari shottia, mun nykyisestä tähtioppilaasta, ettei toi totuus unohtuisi. Nimen laitan framille ja websivut kunhan mimmi on tullu stipendimatkalta Perpignanista, missä tapas vähän kuvatoimistojen edustajia, Hesari tarjos exclusive sopimusta, mutta mimmi ei ainakaan vielä allekirjoitanu. Niitten kiinnostus heräsi kun A-R Minkkinen sanoi sen olevan yksi lahjakkaimmista nuorista täällä. Gurua hiveli se aika kivasti että tuli mun luokse ja halus oppia Analogiset ja barytat ihan pohjaan saakka. Parinkymmenen baryta MV printin satsin busaili muutaman viikon aikana kalevan kellarissa, ja sitten maailmalle...( ja tää ei kyllä ole satua, osa edellisestä kyllä on  hehe...)
     
  19. Jukka H

    Jukka H Well-Known Member

    1 959
    35
    48
    täällä on näköjään osalta jäänny tekstin prosessointi kesken kun tulee niin alivalottunutta tekstiä, ettei taho väliin saada mitään yhteyttä varsinaiseen aiheeseen. Se on muuten kumma, ettei omaa lahjakkuuttaan välttämättä edes huomaa.
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.