Vs: Kamerahihnat - Mikä/mistä? Tilasimpas SLRM8:sta tällaisen. Tasan saman mallinen kuin tuo D2X:n alkuperäinen hihna, mutta on sitä kauan kaivattua nahkaa. Hihna on laadultaan oikein kelvollinen. Toimitus sujui ripeästi viidessä päivässä. Omalta osaltani hihnanmetsästys on päättynyt. : )
Vs: Kamerahihnat - Mikä/mistä? Itse pistin kameraan hihnanpidikkeisiin avainrenksut ja niihin kiväärinhihnan kiinni. Voi kantaa olkapään yli ja on nopeasti käytössä. Eikä maksanut maltaita, eikä lue mitään mainoksia
Vs: Kamerahihnat - Mikä/mistä? Tuosta haaveillut. Mut pitää ny vähän jäähdyttää korttia http://www.popflash.com/accessories/artisan-artist-acam-108sk-skull-black-camera-strap-new/
Vs: Kamerahihnat - Mikä/mistä? Sun-Sniper -hihnat ovat aivan omaa luokkaansa. Teräsvaijeri sisällä (Steel-mallit) estää hihnan katkaisun leikkaamalla. Hinta on korkea, mutta niin on käyttömukavuus ja varmuuskin. Studiovarustamon tai Sunsniperin sivuillla kannattaa käydä ihmettelemässä. Tikkis
Vs: Kamerahihnat - Mikä/mistä? Myös Topshot myy SunSniperiä - tosin tehtaalla on vissiin jotain toimitusvaikeuksia, koska ovat kaikki loppu varastosta.
Vs: Kamerahihnat - Mikä/mistä? Minulla pikalukitukset ovat kestäneet hyvin Pentax 645N ja Kiev 88cm painot.
Vs: Kamerahihnat - Mikä/mistä? Mulla on toi pelkkä pohjaruuvi. Oikein kätevä ollut; saa esim kameran olemaaan kaulassa maahan päin eikä sohlota ison mahan päällä eteen.