Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kamerahihnat - Mikä/mistä?

Keskustelu osiossa 'Muut kameravarusteet' , aloittajana ZeiBe, 13 Heinäkuu 2005.

1. hymio

hymio Member

323
    0
    16
    Vs: Kamerahihnat - Mikä/mistä?

Tilasimpas SLRM8:sta tällaisen. Tasan saman mallinen kuin tuo D2X:n alkuperäinen hihna, mutta on sitä kauan kaivattua nahkaa. Hihna on laadultaan oikein kelvollinen. Toimitus sujui ripeästi viidessä päivässä. Omalta osaltani hihnanmetsästys on päättynyt. : )

2. Woden

Woden

1
    0
    0

Itse pistin kameraan hihnanpidikkeisiin avainrenksut ja niihin kiväärinhihnan kiinni. Voi kantaa olkapään yli ja on nopeasti käytössä. Eikä maksanut maltaita, eikä lue mitään mainoksia :)

3. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
  4. Vs: Kamerahihnat - Mikä/mistä?

Sun-Sniper -hihnat ovat aivan omaa luokkaansa. Teräsvaijeri sisällä (Steel-mallit) estää hihnan katkaisun leikkaamalla. Hinta on korkea, mutta niin on käyttömukavuus ja varmuuskin.

Studiovarustamon tai Sunsniperin sivuillla kannattaa käydä ihmettelemässä.

Tikkis

5. Vs: Kamerahihnat - Mikä/mistä?

Myös Topshot myy SunSniperiä - tosin tehtaalla on vissiin jotain toimitusvaikeuksia, koska ovat kaikki loppu varastosta.

6. Tuus4

Tuus4 Well-Known Member

2 141
    41
    48

Minulla pikalukitukset ovat kestäneet hyvin Pentax 645N ja Kiev 88cm painot.

7. Tomsku

Tomsku Member

259
    7
    18

Itse ostin juuri tämän.

8. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Mulla on toi pelkkä pohjaruuvi. Oikein kätevä ollut; saa esim kameran olemaaan kaulassa maahan päin eikä sohlota ison mahan päällä eteen.