Laitetaas tämä tänne, vaikka en varma paikan oikeellisuudesta ole... Siis Porin / Satakunnan alueella vaikuttavat Kameralaukku.com jäsenet Ilmoitelkaapa olemassa olostanne ja mahdollisesta halukkuudesta järjestää jotain äksöniä
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Perjantaina _Parta, jussipupu ja AnselA ("laite on arvoitus, kuin nuoren neidon karvoitus?") yrittävät juoda karhua samaan aikaan samassa paikassa. Laita yksärillä puhno niin ilmoitellaan.
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Hemputti! Mun pitäs lähteä perjantaina kohti Turkua, jatseja karkuun...
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Taitavat nämä muut tehdä päinvastoin. Itselläni jatsiliput kadoksissa ;-]
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Taidan olla niitä harvoja joka eivät kuuntele/käy jatseilla, ellei siitä makseta... Koitetaas saara jotain aikaiseksi
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Huomenna voisi käydä (ehkä) terassilla oluella. Beer huntersissa olisi brown hole ale satsi tarjolla ja sitä pitäisi riittää vielä jonkin aikaa.
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella <COLOR color="green"]voipi olla tunkua huntterin terankille </COLOR> vs:<COLOR color="green"]xxx</COLOR>
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Eli siis panimon oma uusi olut joka on tuon merkkinen. Kävin tänään maistelemassa sitä parin tuopin verran ja hyvää se oli.
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Koko ilta mennyt lippuja ettiessä. Älkää ikinä antako naisen sotkea kämppäänne! ;-]
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Niinpä, mutta asunnon haltian, eli ulkopuolisen mielestä se on tavaroiden hävittämistä ;-]
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Brown Hole Ale on kyllä ehkä pahin kaksmielisyys oluen nimessä, ikinä. .. maistuiskos kellekkään Chocolate Starfish Stout?
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Olen aivan samaa mieltä tuosta tavaroiden hävittämisestä! "miten niin pienessä ajassa voi hukata niin suuren määrän tavaroita" On totta että siivoamisen jälkeen todella moni suuri/pieni tavara/asia on hukassa, eikä meinaa löytyä vaikka kuinka etsisi. Ja mitä luultavemmin tavara on juuri se mitä tarvittaisiin nopeimmin, eikä se ole korvattavissa.
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Se taitaa olla nimi ihan jatsien kunniaksi "ruskea reikä tarjouksessa", voipi olla että tulee myyjältä nenuun kun näin asian ilmoitaa...
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Mä oon varmaankin suuntaamassa sinne Porin suuntaan ens viikolla päiväksi tai kahdeksi. Kattoo nyt miten viimeisen lomaviikon käytän
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Juuri hetki sitten sovittu tapaaminen Huntersin terassilla klo 19-20. Mukaan ilmoittauneet jussipupu, Anu, _Parta ja AnselA. Saa liittyä joukkoon.
Vs: KL.com jäsenet Porin talousalueella Olisit ostanut TicketFast-lipun sen voi tulostaa mailboxiksta uudelleen, jos on hävöksissä.