Milllaisia kokemuksia mistäkin, saako esim. Teknofokuksella teetettyä oikeasti hyvän tai sitten kallein, eli taitaa olla Maxwell. Mitä tältä väliltä ja mistä, Ebay ?
Vs: "aftermarket" tähyslasit laakafilmikameroihin? Hio itse ! Noin 15 minuutin homma ja hyvä tulee. Edit: hommaan tarvit: -oikean kokoisen lasinpalan -kämmenen kokoisen lasinpalan hiontaan -snapsilasillisen vettä -2 karkeutisen hiomakiven -sanomalehden Tähyslasi sanomalehden päälle --> raaputa hiomakivestä karkeampaa matskua lasin päälle--> vettä perään ---> hiontalasilla hiontaa jne... Jotkut proot käyttää ihan oikeita hiomaaineita mutta en ole kokenut niitä tarpeellisiksi. Olen tällä tyylillä hionut ueita laseja ja isoin mitä oon hionut on 40x50cm
Vs: "aftermarket" tähyslasit laakafilmikameroihin? Tuolta purkki piikarbidia ja purkki alumiinioksidia ja itse hiomaan LateJ:n ohjeilla. Taitavat olla halvempia kuin hiomakivi Hiomatarvikkeet Ensin piikarbidilla tasaisen karheaksi, sitten alumiinioksidilla tasaisen sileäksi. Sanomalehteä voi hieman kastella, pysyy lasi paremmin paikoillaan.
Vs: "aftermarket" tähyslasit laakafilmikameroihin? Kävin hakemassa teknofokuksesta alumiinioksidia. Neuvottiin, että pelkästään se jo riittää. Ettei tarvitse edes piikarbidilla vetää. TSI osiossa on jonkun tekemä kuvasarja aiheesta.
Vs: "aftermarket" tähyslasit laakafilmikameroihin? Tuotako tarkoitit? http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,50940.0.html
Vs: "aftermarket" tähyslasit laakafilmikameroihin? Kiitoksia vinkeistä ja linkistä vanhempaan keskusteluun.