Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

kamera Japanista

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana mansak, 13 Toukokuu 2013.

    Vs: kamera Japanista

    Nimenomaan, tuo tässä on juuri hyvä pointti -päätit että on ok harjoittaa salakuljetusta koska kuitenkin joku ajaa juuri nyt jossain ylinopeutta. Ei ihme että murhajatkin pitävät huomiota ylimitoitetuna, kun on parempiakin murhaajia olemassa... Ei silti, itsekin ajattelen ettei moinen egoistinen mä mä mä -pikkusieluisuus ole niin tyhmää, kuin joku vielä tyhmempi juttu. Mutta onko se teidän kisanne tyhmyydestä sitten jalon kruunun arvoinen? ;-)
     
  1. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 326
    536
    113
    Vs: kamera Japanista

    Mikähän ihmeen jeesustelupalsta tämäkin nyt on? Ehdottomasti paras lähestymistapa on tuo lapsenusko sääntöjen oikeudenmukaisuuteen ja niiden kirjaimelliseen noudattamiseen maassa, jossa eivät edes lainsäätäjät itse noudata näitä samaisia lakeja. On rangaistus syntyä Suomeen ja sen pitää myös tuntua siltä.
     
  2. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: kamera Japanista

    +1
     
  3. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
     
    Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  4. paraneva

    paraneva Well-Known Member

    12 374
    6 204
    113
    Vs: kamera Japanista

    Oikein jos ahdistaa, täältä voi aina muuttaa johonkin paratiisimaahan missä ei tarvitse maksaa veroja eikä ole turhia sääntöjä noudatettavaksi :)
     
  5. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 326
    536
    113
    Vs: kamera Japanista

    Täällä me ollaan kuin rotta litran mukissa. Ei me mihinkään täältä päästä, me ollaan liian vanhoja - me kuallaan tänne! Antaa tulla lisää veroja ja maksuja, kuka vaan eniten osaa kuluja keksiä, niin ei muuta kuin eduskuntaan! Autoilu, moottoripyöräily, kahvi ja viini pitää kieltää hengenvaarallisina ja uiminenkin vielä - niin moni hukkuu tänäkin kesänä ja veneily pitää kieltää saastuttavana, meillähän on nuo julkiset Eestin lautat, joilla voidaan korvata yksityisveneily!
     
  6. paraneva

    paraneva Well-Known Member

    12 374
    6 204
    113
    Vs: kamera Japanista

    On sun elämä raskasta.
     
  7. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 326
    536
    113
    Vs: kamera Japanista

    Eikös olekin?
     
  8. Vs: kamera Japanista

    Paskat :(

    Pallolla on suunnilleen 194 muuta valtiota. Sinne vaan valitsemaan...
     
  9. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: kamera Japanista

    Minä otin tuon niffen jutun sarkasmina, en ihan niin raskaasti ottaisi tuota kuin täällä jotkut ;)
     
  10. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: kamera Japanista

    Eihän siinä ollut sarkasmihymiötä, ei edes ";)"
     
  11. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: kamera Japanista

    Sarkasmihan ei kuulemma tarvinnut hymiötä, ja jos joku asia ammutaan karkeasti yli, niin senkin pitäisi riittää tavan tallaajalle ymmärtämään merkitys ilman hymiötä ;)
     
  12. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: kamera Japanista

    ...noinhan ";)" -nettinoviisit luulee.
     
  13. tjs68

    tjs68

    53
    0
    0
    Vs: kamera Japanista

    Joo, käsi pystyyn vaan kaikki ketkä eivät ole rikkoneet mitään lakia koskaan vahingossa taikka tahallaan. Tässä muutama koepala:
    - onko ravintolassa tai sieltä lähtiessä maksettu "pimeästi" pokelle tai tarjoilijalle rahaa ilman kuittia?
    - onko koskaan tuotu desiäkään laitonta alkoholia maahan?
    - onko koskaan ajettu ylinopeutta?
    - onko koskaan ajettu "vanhoilla" vihreillä
    - onko koskaan ajettu "laittomasti"  polkupyörällä suojatiellä,  jalkakäytävällä yms?
    - onko aina pysähdytty stop merkin kohdalla?
    - onko televisiolupa maksettu joka vuosi ajallaan?
    - onko veroilmoituksessa koskaan yritetty saada läpi liikaa kilometrejä yms?
    Listaa voisi jatkaa ja laajentaa koskemaan lomamatkoja, taksimatkoja, partureita, remontteja kotona ja korjaamolla yms.
    Kuka heittää ensimmäisen kiven?
     
  14. paraneva

    paraneva Well-Known Member

    12 374
    6 204
    113
    Vs: kamera Japanista

    Ja tämän listan tarkoitus oli?
     
  15. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
     
    Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu 2019
  16. Vs: kamera Japanista

    Minä tietenkin:
    Ostin joskus 8-kytluvulla melkomoisen kattauksen kalustoa Tokion reissun tuliaisina, siinä oli mm. 300 mm f2,8 ym.valovoimalinssejä + jokunen fikkarunko, olivat silloin n. 50% edullisempia kuin täällä pohjolan albaniassa.
    Tietenkin käry kävi tulissa kuin paskan liekille. Vaan ei huolta huomisesta, kiven kovaan väitin ostaneeni ne suomesta, tuli vaati todisteet, no nekin järjestyi, sen aikainen Eirin (en maininnut firman nimeä) myyntivastaava minulle ne jälkikäteen kirjoitti. Hyvin meni, mutta menköön, tulli hyväksyi paperit.
    PS. Rikos on vanhentunut, vaan edelleen tuntuu vitun hyvältä maksaessani puupääpolitikkojen kreikan kotteja.
     
  17. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: kamera Japanista

    Eläköön tekaistujen kuittien hyvävelihenki! Juuri noin tuetaan suomalaisia yrittäjiä ja ylläpidetään tervettä markkinataloutta.
     
  18. Vs: kamera Japanista

    Näin aikanaan toimi lähes kaikki Pallaksen yrittäjät, minä muiden mukana ja olen siitä vitun ylpeä. Nyt oikein sylettää tämä onania ja kaksinaismoraali, mitä varsinkin tämä palsta on turvoksissaan. Näkemiin kuulemiin/luulemiin sekä käykää itse siellä Japanissa, minä olen käynyt siellä pari kertaa ja ostanut lompsani kuralle elektroniikkaa ym. humppaa, sekä maksanut silti tuolloin lähes 50% verokotit (urpo käteisen pohjattomaan piha ramppiin) tuloistani. Mikä vitun DDR tämäkin palsta on? HÄH: OK ei tarvitse vastata, sillä olen sen jo huomannut ja pyrin pysymään vasten poissa täältä pilkunnussioiden sekä valokuvataidottomien pikselipiipittäjien parista.
     
  19. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: kamera Japanista

    Saako sinulta vieläkin tekaistuja kuitteja, jos sattuis tarvitsemaan?