Vs: Old man Itse ihmisfiguuri on loistava. En taas juurikaan pidä 'keinotekoisesta' taustamaailmasta tässä; Varjoineen päivineen liikaa irtoaa muusta. On kuin kuvaaja ja kuvankäsittelijät olisivat nyt eri henkilöt ja aivan eri lahjoin varustetut (Sekä, vähintään, erilaisen kuvakielen harjoittajia). Jos alkuperäinen tausta ei ole mahdottoman rauhaton ja ihmistä syövä ehdottaisin hillityn dokumentoivaa tyyliä. Voisi ajatella myös täysin mustaa taustaa jos ympäristö halutaan -tässä- jostain syystä poistaa. Älkää tappako, nämä ovat VAIN minun pikku mielipiteitäni: Subjektiivisia. - Eero
Vs: Old man Kohteen ja taustan sävyt eivät oikein soi yhdessä. Ukko on kyllä komea - ja vanhakin -, mutta tällaisesta kuvasta olettaisi löytyvän muutakin pointtia. Enkö vain huomaa?
Vs: Old man Neil Young laulaa isälleen "katsopa minun elämääni, ei me niin erilaisia olla", mutta pyrkii ylittämään sukupolvien kuilua pari vuotta liian myöhään. Isästä on näet tullut dementikko, joka keskustelee vain television kanssa (kun sieltä tulee 30-luvusta kertovia elokuvia) ja elämän suljin on jo menossa kiinni. Varjo on perin hassun näköinen. Oikeastaan isää ei ole olemassa, vaan hänet on koottu leikekuvista.