niinkuin tarkkaavaisimmat ovat jo foorumin digi-osastolta lukeneet olen lähes onnellinen vedenalaiskameran omistaja (nikonos IV-a). paketti tuli postissa kaiken maailman lisäpattereineen ja O-renkaineen ja kamera toimi hienosti, sulkimet räpsyi ja niin edelleen... kun olin saanut melkein ensimmäisen filmirullan paikalleen ei suljin enää räpsynyt. eikä kameraa voinut enää virittää. kävin näyttämässä sitä kameraliikkeessä ja koska oulussa ei kukaan moista korjaa niin antoivat minulle ruuvimeisselin käteen ja kurkkasin sisään. sanoivat että saattaa puuttua osa joka palauttaa viritintä tai että suljin ei toimi, koska patteri oisi loppunut. kotona sitten vaihdoin patterin ja huomasin ettei kamerassa patteria alunperin ollutkaan. nyt on muttei pelitä silti. turussa ja helsingissä on kuulemma jotain korjaajia mutta tuntuvat olevan hinnat itse kameraa korkeampia apuaa!
Vs: Nikonos IV-a viritin jumissa..apua! tp://www.optifocus.fi/ Optifocus Pälkäneellä huoltaa noita myös.
Vs: Nikonos IV-a viritin jumissa..apua! Huolsi Nikonoksia jo Suomen ICI:n ajan, ja on käytännössä Suomessa ainoa joka osaa Nikonokset ulkoa.