Elikkäs, mulla on pari rullaa Kodacolor-X filmiä ja tarkoitus olisi kehittää ensin mustavalkoiseksi, jotta voisi skannata ja katsoa, että tuliko enää kuvia. Tämän jälkeen haluaisin kokeilla C-41 negoihin (tiedän, että ovat CN-22 kehitettäviä), mutta tarkoitus olisi kehittää "kylmällä" C-41:llä. Minkälainen työjärjestys tällaisessa hommassa on?
Vs: Voiki fixin jälkeen vielä kehittää? Mikä sun tavoite c-41 prosessin lämpötilan muuttamisella on? Googlen eka hitti toi ikään kuin vuosikauden kehitystä odottaneiden värifilmin "haalistuneet" värit. Mua kiinnostaa koska värit, sävyt ja rae on se tärkein syy mulle filmikuvaamisen mutta en haluaisi menettäisi sävyjä.
Vs: Voiki fixin jälkeen vielä kehittää? Prosessi on C-22. CN-22 on tulliluettelo. Kodacolor-X ei kestä C-41 lämpötilaa, siksi kylmä kehitys.
Vs: Voiko fixin jälkeen vielä kehittää? Juu, mutta voiko tuon bleachin jälkeen skannata mv:t ja jatkaa sen jälkeen C-41:llä? Ja onneksi kaapista tosiaan löytyy Digibasen kitti ja tänään ostin litran putelit kehitettä lisää.