Tietääkö kukaan saisko mistään sellasta filtterin tapasta kalansilmä juttua? Ku aattelin etten ihan vittis koko objektiiviä ostaa sen takii et saisin sellasen. Niin tietääkö kukaan mistä vois sellasen hommata? Oon löytäny kyllä videokameraan sellasen, mutten järjestelmäkameraan. Ja muuten tietääkö kukaan mitään kauppaa San Franciscossa missä myydään kameroita/objektiivejä? Kun faija on menossa käymään ni vois kattella mulle jotai kivaa sieltä
Vahvasti epäilen, tehdäänkö tuolaista järkkäriin. Maksaa kuitenkin saman kuin koko objektiivi, mutta on henmmetin paljon huonompi. Pokkareihin noita on, kun niillä ei muuta voi kuin käyttää lisäkkeitä.
Zenitarin saa jollain 100-200 e hinnalla. On samalla laajista kroppidigiin. Jos pelkkää efektiä haluaa, niin eikö sitä voi venytellä photarissa. Itse käytän kyllä kalansilmää aika paljon. Stam1nan kuvissa ei tannut olla, mutta Blakessa oli ainakin: Blake - m u s a k u v a t . c o m Viimeksi oli kiinni tänä aamuna ja on sitä välillä tullut käytettyä ihan vakavissakin jutuissa.