Laitetaas taas uusi setti rullaamaan, Shotti silloin tällöin, mutta vain yksi per päivä. Selittävän tekstin saatte keksiä itte ( saa kirjoittaa tänne, tietty)
Vs: Photo of Today ( continuing series) Tuossa ekassa on ihan selvästi hyppäävä valas seinässä. Hieno
Vs: Photo of Today ( continuing series) Ja tokassa on ostarin takapihalle mädäntynyt valas sekä kolmannessa valaiden taivaaseen sirpaleina viuhuva valas ?
Vs: Photo of Today ( continuing series) Jyrkkäkontrastinen valassarja! JW MV ou jeah. En nyt oikein osaa nauttia ekasta ja tokasta, mut kolmannesta nautin jokseenkin. =)
Vs: Photo of Today ( continuing series) No niin, vastauksista bonuskuva No. 4 nautin näistä jokaisesta...
Vs: Photo of Today ( continuing series) "...vain yksi per päivä..." ??? No, innostus on hyvä asia ... Tuo vika kuva ensin hieman hämmensi, kun itse otin talvella lähes millilleen samanlaisen. Ehkäpä monet ottavat tuollaisen ?
Vs: Photo of Today ( continuing series) No jos olit helsinki-vantaan taksijonossa ja lentsika oli lentämässä etelään, sitten vain odotit sopivaa hetkeä ja painoit nappia, ei se sen vaikeampaa ole...
Vs: Photo of Today ( continuing series) Kyl mä sen olen jo aikaa sitten tiennyt että Esti on nipottajien sukua...
Vs: Photo of Today ( continuing series) nelonen valas valoissa, vitonen rastavalas, kutonen valkoinen valas sängyssä. pehmeä, rauhallinen mutta iso. edit: 7 essä valas mul uut avaint?
Vs: Photo of Today ( continuing series) I am going to have a short break, so... Not to make any unkept promises, here are a few days shots, all at the same time. No 8-9-10-11