Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Syksyn sienet

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana saloma-3, 23 Syyskuu 2007.

1. saloma-3

saloma-3 Well-Known Member

1 960
    731
    113
    saattavat sisältää psykedeelisiä ainesosia. Muista ryöpsäyttäminen!

2. Vs: Syksyn sienet

Nämähän taitavat olla kuitenkin kukkia? Idea on kuitenkin mainio ja kuvasta pidän.

3. saloma-3

saloma-3 Well-Known Member

1 960
    731
    113
    Vs: Syksyn sienet

Taidokkaasti tapettuja Gerberoita.
    Hauska,että kuvatus viihdytti edes yhtä katsojaa.
    Kiitos!

4. Vs: Syksyn sienet

Kyllä se viihdytti varmaan useampaakin. Näissä kommentoinneissa vain taitaa olla vähän sellaista perinnettä, että jotkut kaveripiirit kommentoivat lähinnä toistensa töitä, monet eivät koskaan kommentoi mitään ja moni työ ei saa juurikaan kommentteja vaikka ansaitsisikin. Ja sitten on myös paljon ihan yhdentekeviä kuvia, joita kommentoidaan aika ahkerasti.  Tämä kuuluu mielestäni "ansaitsisi enemmän huomiota" sarjaan.

(Itseäni harmitti aika paljon että tuolla pari sivua takanapäin oleva kuvani "Laulaja kovassa valossa" ei saanut ainuttakaan kommenttia.)

5. Anonymous

Anonymous Guest

Vs: Syksyn sienet

Jos tämä on saatu kasaan valomaalaamalla olen mykistynyt -- kuten myös useimmat laukkulaiset. Jos kyse taas on jälkikäsittelyfiltterin pyörittelystä, parempi kohde voisi olla Kuvankäsittelynurkkaus. Itse jätän sen foorumin täysin lukematta ja keskityn enemmän itse valokuviin. Toiset toisinpäin. Joka lähtöön.