Vs: Syksyn sienet Taidokkaasti tapettuja Gerberoita. Hauska,että kuvatus viihdytti edes yhtä katsojaa. Kiitos!
Vs: Syksyn sienet Kyllä se viihdytti varmaan useampaakin. Näissä kommentoinneissa vain taitaa olla vähän sellaista perinnettä, että jotkut kaveripiirit kommentoivat lähinnä toistensa töitä, monet eivät koskaan kommentoi mitään ja moni työ ei saa juurikaan kommentteja vaikka ansaitsisikin. Ja sitten on myös paljon ihan yhdentekeviä kuvia, joita kommentoidaan aika ahkerasti. Tämä kuuluu mielestäni "ansaitsisi enemmän huomiota" sarjaan. (Itseäni harmitti aika paljon että tuolla pari sivua takanapäin oleva kuvani "Laulaja kovassa valossa" ei saanut ainuttakaan kommenttia.)
Vs: Syksyn sienet Jos tämä on saatu kasaan valomaalaamalla olen mykistynyt -- kuten myös useimmat laukkulaiset. Jos kyse taas on jälkikäsittelyfiltterin pyörittelystä, parempi kohde voisi olla Kuvankäsittelynurkkaus. Itse jätän sen foorumin täysin lukematta ja keskityn enemmän itse valokuviin. Toiset toisinpäin. Joka lähtöön.