Usein kuulen hänen toistelevan itsekseen O.Wilden lausetta: "A subject that is beautiful in itself gives no suggestion to the artist. It lacks imperfection."
Onpas mielenkiintoinen kuva. Jotenkin surrealistinen oloinen. Haluatko hieman valottaa tekotapaa? Joka tapauksessa pidän kuvasta niin sommittelultaan kuin väreiltäänkin.
Kaunis esteettinen kuva ja sävyt istuvat siihen hienosti Yksi kauneusvirhe minun silmääni käy, eli tuon kolmannen pallon leikkaantuminen, syykin on selvillä. Pallo on joukon tärkein, koska juuri siihen katse käy. Tyylikäs malli, vaatetuksineen, olemuksineen kaikkinensa!
Juu, hauska voto. Onko malli ja pallot studiossa tasaisella tustalla ja sitenlisätty taustakuva vai ihanko perinteiseen tyyliin projisoit sen taustaksi?
Todella hieno kuva, suurempana varmasti vielä vaikuttavampi näky. Mukavaa vaihtelua perinteisiin lähestulkoon melankolisiin ihmiskuviin...
Suunnilleen tämmöistä itsekin tuumin, kun naama venähti tämän avatessani. Erittäin piristävää. Sulla on kyllä syntymässä mahtava kuvasarja, kun joskus näistä näyttelyn pidät. Tekotapa kiinnostaa minuakin. Kuinka monta kuvaa? Hyvin on ainakin pikkukuvaksi photaroitu tai mitä nyt sitten on tehtykin.
Frank Zappa vainaan henki on siirtynyt surrealistista pallojumppaa harrastavalle herrasmiehelle. Tässä on tyyliä. Hyvä! (se yksi leikkaantuva pallo)!
Hengen sijaan kenties vain nenä ja parta. Zappa ei tiettävästi ollut koskaan 1800-lukulainen idylliesteetikko. Jos joku olisi tehnyt Zappalle tällaisen kuvan levyn kanteen tai poliittiseen kampanjaan, taustalla voisi olla Hollywood , Valkoinen talo tai Abu Ghraib; Zappa olisi pukeutuneena Uncle Samiksi ja ilmapalloissa USA:n liput.
Onneksi se en ollut minä vaan estetiikkaan taipuvainen enoni. Itse olisin pukeutunut liituraitaan ja lennätellyt ilmapalloja jonkun lasipalatsin edessä. Siinä noi pallot olisivat kauniisti peilanneet ja toistaneet itseänsä.
Vauuu...Juuri eille mietin kun katselin sitä jotain laivamainosta jossa ihme musiikin tahdissa ihmiset tulee pareittain tanssimaan veteen rannalle, että siintä saisi hyvän kuvan, että miksei ole näkysnyt sen tyyppisiä kuvia, joissa on maisemaa ja sellasta "fantasiaa", mutta tässä on, tää on mieletön!
Todella hieno. Kaikki osaset oikeilla paikoillaan (tuo pallon leikkautuminen lienee tarkoin harkittua) ja mielenkiintoisia yksityiskohtia riittävästi muttei liikaa. Estetiikka kulkee suvussa jos tämä on kerran eno... ;D
Taidan olla taas samaa mieltä kaikkien kanssa. Hyvä kuva... tuota jumittaa tuijottelemaan. (pitäisi piirrellä taasen veneitä,mutta tuo kuva vie voiton kuvitteellisesta moottoriveneestä)
Kyllä. Erittäin hyvin toteutettu ja kaikin puolin raikas, mitä sitä sen enempää ruotimaan. Tekotapa kiinnostaa itseäkin, mutta sitä sun ei liene pakko kertoa
Vielä kun ois nuo valosuunnat pistänyt yksiin, niin olisi vallan loistava. Hyvä näinkin, suorastaan erinomaisen hyvä.
Argos! Lähetä mulle yksärillä koordinaatit sun sienimestoille. Perkuleen hieno kuva. Outo ja kiehtova. Tämän voisin ottaa seinälle.