Vs: Kalakaverit Tämä on erittäin kaukana keskiverrosta, jos niin arvotetaan. Huomattavasti parempi. Hyvin sommiteltu, sopivasti jännitteinen, mutta silti rauhallinen kuva. Arvasit jo kuvaa laittaessasi, mistä tulee sanomista, mutta sanotaan kuitenkin: Vasemmassa reunassa oleva vuoren osa häiritsee. Kokeilin näytöllä, jos sen rajaisi pois, ei rajaus olisi siltikään liian tiukka, kalastajille jäisi silti tilaa sopivasti. Tietenkin aurinko tulisi harmittavasti keskemmälle kuvaa, mutta se olisi silti mielestäni parempi ratkaisu. T Jukka
Vs: Kalakaverit Kyllähän tästä tykkää... oikeinkin hyvä. ja koetin rajailla kans tuota vasemman reunan kaltsii pois, mutta sit kuva tuntu kaatuvan liikaa oikeelle... eli hyvä näin.
Vs: Kalakaverit Mun mielestä se taas luo kuvaan lisää tasapainoa, rajaisin itse vasemmalta, vaikkei sieltä vuorta olisikaan. T Jukka
Vs: Kalakaverit Se kyllä tiedetään ja nähdään sun kuvissa mistä sä rajailet. No jos tätä arvioidaan filmikuvana=niin voi olla että on sarjassaan ihan kelpo, mutta en osaa antaa tasoitusta. Siellä foorumeiden keskiverron tuntumassa.
Vs: Kalakaverit Ei missään nimessä tuota kalliota vasemmalta pois, rajaus toimii näin just eikä melkein. Vasemmalla oleva kallion reuna toimii hyvänä ankkurina mielikuvitukselle, joka näin täydentää kuvaan siitä puuttuvan alaosan. Oikein hyvä! Olipas Jarilla hyvä ja paljon antava kritiikki.
Vs: Kalakaverit Mikset ota siis mun kuvista oppia? Lopetan tämän Sirenin kanssa väittelyn tämän kuvan kohdalla tähän, nämä eivät kuulu toisten kuvien alle. Sorry tämäkin kertä, Mäkkäri Kuva on hieno. T Jukka
Vs: Kalakaverit Voisitko pysyä asiassa, kiitos. Ja mitä tekniikalla on tekemistä kuvien arvioinnin kanssa? Edit: Sorry off topic. Jatkokinasteluja voi jatkaa pallomeressä.
Vs: Kalakaverit kyllä tää on kaukana"italiassa asti otetusta räpsystä",hyvä kuva ,itse voisin rajata ehkä karvan ylhäältä ja vasemmalta sylkäistävän karvan verran.
Vs: Kalakaverit Ok hiukan pahalla päällä tänään, jäi unet vähäksi, sori. Mutta en sanonut kuvaa huonoksi, vaan selaiseksi keskivertoa lähellä olevaksi. Jukkiksen neuvominen kun yleensä huonontaa kuvaa ja joo oli asiatonta asiasta manita. Kysyttiin mitä tarkoitan filmitasoituksella, a.täällä tulee jokaiseen "filmikerhon" kuvaan kehuja toisilta jäseniltä, oli ne mitä vain. b. on eri jos otaa reisusta muutamankymmentä kuvaa kiinteelä obtiikalla eikä niitä rajaa, jos verrataan satoihin tai tuhansiin samoilta mestoilta otettuihin zoomi kuviin, joita vielä rajataan säälittä tarvittaessa koneella = jälki on erinlaista. On parempi että en jatkossa komentoin näitä lainkaan. Minä katson kuvat kuvina.
Vs: Kalakaverit Kunhan malttaisit kommentoida ko. kuvaa, etkä lipsuisi kuvaa kommentoineen kuviin ja rajauksiin.
Vs: Kalakaverit On se hyvä, että kun muut taputtaa selkään niin on edes joku tasapainottamassa tilannetta... Jatka vain valitsemallasi tiellä ja hauku kaikki filmille otetut kuvat.
Vs: Kalakaverit Olen huomattavasti noin sata/tuhat kertaa useammin kehunut filmillä otettuja kuvia kuin haukkunut niitä, voit päätellä tuosta jotain?
Vs: Kalakaverit Ilman ihmisiä kuva olisi keskinkertainen mutta nyt ne tuovat kuvaan sen viimeisen silauksen. Kova tummuus tuo oman jännitteen myös kovalla kontrastilla. Asiallinen ja vahva kuva.
Vs: Kalakaverit Äskeiseen tuli kyllä kiusallinen painovirhepaholainen. Siis olen eikä olet Olen huomattavasti noin sata/tuhat kertaa useammin kehunut filmillä otettuja kuvia kuin haukkunut niitä, voit päätellä tuosta jotain?