Vs: Kaksi tornia En mää tiedä miks mua kiinnostaa nää rakennelmien "korkeuskuvat" - pitäis kai terapiaa tai jotain.....- Tässä on kyllä hieno rakennelma. Puhtaat tornit ja vastavuoroiset varjot on hienot.
Vs: Kaksi tornia Joudettais sitte samaan terapiaan Paljon olen tämän tapaisia ottanut mutta ei ne sitten kuvina ole oikein napannut edes laittaa tuonne mun nettialbumiin. Kun pääsin näiden tornien juurelle, tiesin heti että tuosta se kuva tulee. päivän tein töitäni ja välillä katselin torneja. Sitten kohteesta poislähteissäni oli jo valokin mieleiseni (klo22:50) joten kuva piti tehdä. Itse olen tähän tyytyväinen. Tämä kuuluu sarjaan jota aloin jo viimekesänä värkkäämään "Maaseutua matkanvarrelta" eli kuvia jotka jotenkin liittyvät maaseutuun ja maatalouteen ja myöskin tietysti työkohteisiini joten aika yllättäviäkin "maaseutukuvia" saattaa ilmestyä. Tornit löytyy Etelä-Savon sydämestä.
Vs: Kaksi tornia Joo itte harrastelen kieroutunutta mieltymystäni tehdasrakennusten kuvaamisella.... Ongelmana monesti ettei lähelle pääse ja silloin kun pääsee on luvatonta kuvata. Jotain kokoelmaa minäkin niistä ehkä joskus -