Pitäisi ottaa kuva, mikä menee lehteen. Kuvassa pitäisi näkyä mahdollisimman monta autoa 10-20 kulkupeliä, itse ajattelin heti parkkipaikkaa rakennuksen vierestä ja kuva yläviistosta. Muita ideoita ?? Autot ovat rupisia ja isopyöräisiä, jos sillä on merkitystä.
Vs: Vinkkejä useiden autojen kuvaukseen Jos ovat niitä mitä luulen, niin nehän voi ajaa vaikka päällekäin. Joku maastopaikka voisi mukavassa ilta/aamuvalossa olla luonteelle sopivampi. Laskettelurinteiden ylläpitäjät tuskin ajatuksesta ihastuksesta mykkinä olisivat, niin hyvä kun joku kumparemäki olisikin asetella pirssit ryhmäkuvaan.
Vs: Vinkkejä useiden autojen kuvaukseen Itse hoidin 12 auton ryhmäkuvan niin että autot ajettiin riviin veden äärellä olevalle parkkipaikalle ja otin sitten 8 kuvaa ja kasasin niistä panoraaman. Toimi ihan hyvin.
Vs: Vinkkejä useiden autojen kuvaukseen Jos suoraan edestä niin ei siinä kovin montaa autoa mahdu kuvaan.
Vs: Vinkkejä useiden autojen kuvaukseen Kuvaus suunnalla ei ole niin merkitystä jos vain saadaan autoja kuvaan, suunta selviää kun löytyy aiheeseen sopiva kuvauspaikka