Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kajaanilaiset juttelee (Tapahtuu) jne.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana emerik, 4 Kesäkuu 2005.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Oho, mitenkäs sinä (Huh) tänne kajaaniin olet tupsahtanut? o_O Salavihkaiset kaenuulaiset. Hmps, hmps..

..mulle aina viimeisimpänä kerrotaan.

2. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hö, mä olen ammoisessa nuoruudessa käyny siellä kouluni ja asunukki ihan muuten vaan. Ai niin, syntynykki siellä oon.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Oho. O_O

No kyllä täytyy sanoa että Kajjjaani oon menettänyt paljon kun noen uppee ihmeinen on karannut täältä!!! :O

pitäsköhän varata aika lobotomiaan kun alkaa jutut olla vaihteeksi niin uskomatonta shittiä.. ..ööö.. ..syytän nieppiä tästä!

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Tosi paljon onki menettäny. Vaan oli siellä kiva bilettää silloin parikymppisenä kasikytluvun loppupuolella... oih, niitä muistoja. Mitähän se oli kun muutin veks, tais olla 31.12.1990.

Elä ihmeessä lobotomiaa, harmittaa vaan myöhemmin. Nuo jutut on ihan tuohon sun ikään kuuluvia ;-)!

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    tiedän. ;o)

6. DGT

DGT

107
    0
    0
    Oli tänään aika nättiä sumua.

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    No otitko kuvia? :)

"Tosi nainen/mies ottaa kuvia vaikka fllaroidessaan kun näkee kuvattavaa"

Saapahan nähdä milloin itse saapi _aikaiseksi_ että pääsisi hyödyntämään tuota sumua tai osuu kohdalle. Pitäis funtsia joku paikka valmiiksi josta ottaisi kuvia, mutta helppohan se on sanoa. Tässä selailin vanhoja vuoden takaisia kuvia ja selkeät ruskat merkit alkoivat olla. Ja hyvien kuvien saatavuus on hyvin suuret mahdollisuudet. Sitten tuleekin marraskuussa ja tammikuuhun asti aika köyhä aika. Horrokseen silloin pitäis kai kaivautua? :S

Laitahan galleriaan kuvia niin näkisi mitäs oot saanut aikaiseksi niin voipi hiukan funtsia. :)

Itse nirpotan liian tiukalla syynillä omia kuvia tätä nykyä, ei tunnu mikään kelpaavan. Eilen kuvasin rantapuistossa kultaisennoutajan ja vilin leikkiä ja taas tuli nähtyä miten koirassa on virtaa kun ei olla koirapuistossa. Siinä sai vain pelätä että jääkö joku ohikulkija jalkoihin. Luonnollisesti yksikään kuva ei onnistunut. :DDD

8. DGT

DGT

107
    0
    0
    Otinhan minä kuvia, paljon tietenkin. :) Ei vain ole yhtään niin kaunista, että tänne kehtaa laitaa. :L Pitäisi nousta joskus viideltä ja mennä tuonne pirunvaaralle asti kuvailemaan.

9. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Heh, kannattaa ja termospullo mukaan! :)

..meinasin lisätä et ota mut mukaan mut en mä jaksa herätä eikä viltsukaan! x)

mut mut oikeesti jos on hiukankaan on kuvankaan oloisia niin rohkeasti galtsuun esille, koettaapi neuvoa sit. :eek:)

10. DGT

DGT

107
    0
    0
    Ei niistä aamukuvista ole mihinkään galleriaan. :I Mutta pitää taas illalla käydä katsomasa, minkälaista auringonlaskua sitä olisi tarjolla.

PS: Et sinä tuolla asenteella ikinä saa hyviä usvakuvia, sitä pitää lähteä aamu tuimaan liikkeelle. Ylös, ulos ja lenkille siitä, irkkaaja. ;DD

11. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    mut kun tää on niin mukavaa.. *toljottaa tyhjää ruutua ja naputtelee rivi riviltä "tissi, pissa, tissi, pissa, tissi, pissa.." ja ihmii kun ketään oo paekalla* x)

12. DGT

DGT

107
    0
    0
    :) Piti ihan tarkistaa että mitä siellä tapahtuu. Ei ole hiljaista, lähemmäs 70 käyttäjää, etkä ole edes paikalla.

13. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    *reps..* :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

14. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
  15. Kaippa se Kajjaani on sitten hyvä paikka? Ite muistan siellä lomareissuilla pysähdytyn koska torilla oli tosi hyvää keltaista tomaattia! En äkisti muista muualla saaneni niin maukaita tomaatteja siis keltaisia.

16. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Kajaani oli hyvä paikka. Vaikka en ole rasisti niin väitän, että siel on nykyään liikaa ulkomaalaisia.

17. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Minusta ei ole. Venäläisiä oli yhteen aikaa silmiin pistävän paljon, tosin taisin silloin käydä kaupungissa. No kuitenkin nuo tumma ihoiset ja sitten kaapuihin pukeutuvat ihmiset on mukava piriste kyllä minusta noin katunäkymään. Vielä kun ne joskus jopa pukeutuvat oman kultuurinsa mukaisesti edes jossakin määrin.

Mutta tuo rasistisuuden nousu täällä ja sen lieve ilmiöt on negatiivisia. Tässä alkaa yhtenään kuulla tarinoita ja tapahtumia mitä sattuu. En muista oliko nyt viime kertaisessa pitseria jutussa että sisälle oltiin ammuttu aseella. Joku välikohtaus kuitenkin oli ollut.

18. tuulis

tuulis Member

89
    0
    6
    Emmä tiiä onko liikaa ulkomaalaisia, mutta muutama vuosi sitten oli enemmän venäläisiä kuin nykyään.
    Ja nykyään taas tuntuu, että tummia on enemmän kuin muutama vuosi sitten.

Tää on tällästä mutu tuntumaa, Kajaanissa tulee käytyä vaihtelevasti 0-6 kertaa viikossa.

19. tuulis

tuulis Member

89
    0
    6
    perjantaina muuten oli mahdollisuus pongata tuulis Kajaanissa.
    Prismassa kello 19 aikoihin ja cittarissa klo 20 aikoihin. :)

20. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Vai viikon päästä. Harmi kun sinne ei pysty koiraa tuomaan, mä kun tarten aina tuota turvaksi. =)

Olitko sä vaihtanut kameran? Kun tuolla dc sivuilla oli maininta? o_O