Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kajaanilaiset juttelee (Tapahtuu) jne.

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana emerik, 4 Kesäkuu 2005.

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Mä otan varulta tuon pienen laukun jos haluat lainaan ja myös sateenvarjon. =)

2. Katoppas Kajjjaanissa jyrähtää

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Joo jyrähtää eli pikku hiljaa tässä sopivan tapahtuman yhteyteen järjestää miittikin. Ainoa negatiivinen seikka on se ettei tässä pienessä korpikylässä tapahdu kaaheesti koskaan.

DGT on ainakin nyt kameran saanut. Hieno juttu uudesta pienokaisesta. Kerkesinkin hiukan hopeaista kanonia testata ja pakko on todeta etten osannut käyttää niin erilainen oli kanon. O_O

Tuulis taisi olla kajaanin liepeiltä ja pitää tsiikata tässä oliko muita jotka voisivat tulevaisuuden miittiin osallistua. Pikku hiljaa.

Joka tapauksessa komia auringonlasku olisi ollut tuossa puolituntia sitten.

4. DGT

DGT

107
    0
    0
    Ei täällä ainakaan jytissyt, vähän ripsi.

Kiitokset emerikille tuosta laukun lainasta. En ole tottunut siihen, että joku haluaisi lainata jotain minulle ja meinin ihan hämilleni.

Yritin äsken ottaa niitä eri aukoilla otettuja kuvia, ei oikein pysy tuo blurri vain siellä taustalla. xD

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Eikun nieppi höpisi että jyrisee (Ei se ole kajaanilainen) vaan ihan muusta jyrähtelyllä meinas. Auringonlasku olisi ollut komia ja ehkä just ja just olisit voinut keritä kuvaamaan sen paltsikalle. No toivottavasti noita tulee jatkossa lisää.

Tosiaan Nikonistit on tollasia hölliä noiden tavaroiden suhteen. :D

emerik@suomi24.fi voit laittaa tekstiä sit siitä laukusta joka mahdollisesti kiinnostaa. Funtsi se laukku homma rauhassa kuitenkin jos löytyy.

edit. Ai niin formatoi se gigan kortti siinä Canonissa varulta.

6. DGT

DGT

107
    0
    0
  7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    http://heikkinen.1g.fi/kamera/laukku.jpg

Helmeriltä sain luvan näyttää kuvan tuosta laukusta ja itse päädyn tuohon. Se on pieni mutta just ja just sopivan iso että sinne saa tarpeeksi tavaraa.

Edit. Omalta osalta on niin että odotan sulta vain omasi mielipiteen tilaukseesi ja mitä haluat. Tilaan sitten.

Itselle lähtee. Lowepron stealth 100 ja hinta on 64e kun se on halvin hinta telefotossa.

Voit tietysti tehdä niinkin että mä tilaan omani ja sittenpähän varmasti tiedät minkälainen se laukku on ja tilaat itse erikseen. 5 euroo tappiota tulee mut onpahan varman päälle se et onko se just oikee.

8. DGT

DGT

107
    0
    0
    emerik... Haloo.. lue välillä postia. o_o

9. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    O_O ..ei mulle kukkaa kirjoita..

10. Anonymous

Anonymous Guest

Kukka. Ole hyvä.

11. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    ei oollut kukkaa ees, mä vaik kuinka klikkasin. :S

hitsi nyt ulos viemään toi laukku ja sit kipin kapin takaisin irkkiin. :p

12. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Ja takas. :p

13. DGT

DGT

107
    0
    0
    Maksettu.. siinäpä kukka

14. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    huih!

ensin maksetaan ja sit vielä kukkiakin annetaan!? oudoks on mennyt maaelma. o_O

mut thanks kukasta, toivottavasti laukku vastasi odotuksia ja on hywä. huvittaa kyllä se telefoton tyyppi juttu, no eipä sile mahda mitään. ens kerralla sit. :)

15. DGT

DGT

107
    0
    0
    :'D Modasin tuon laukun jo niin, että väliseinien pyöräkät läpät on nyt pohjalla sivulle päin. Tukevat hyvin, kun kameran laittaa objektiivi alaspäin noiden seinämien päälle. Sivuille mahtuu vielä tavaraa. Hyvä on, ainakin tavaraa mahtuu. Nyt kun vielä säät sallisi ulkona kuvaamisen.

nyt alkaa The Ring joten --> töllöttämään

16. tuulis

tuulis Member

89
    0
    6
    Nojoo, vois miettii tässä joskus, jos saa lapsenvahin ja jos katsastajasetä lupaa keskiviikkona, että saa autolla vielä. ( hups, miten niin viimesiä päiviä viedään ajoajassa *viheltelee)
    Tosin lapsenvahti ( siis isäntä) on aika kypsä, kun hoitaa lauman ku mä oon töissä.

Mutta katellaan. tän talven mä oon vissiin töissä, aika väsyttävää vaikka ei montaa tuntia päivässä ookkaa, mutta kun alkaa olla parikymmentä eka ja tokaluokalaista samassa tilassa, ni huh huh!

Oliskohan kainuussa muuten mitää muita kivoja kuvauspaikkoja? joihin voitais vaikka retkeillä?

17. DGT

DGT

107
    0
    0
    Hepoköngäs ainakin on komia paikka.

18. tuulis

tuulis Member

89
    0
    6
    Niin on. Me retkeillään perinteisesti hepokönkäällä aina toukokuussa.

Tänä vuonna siellä alhaalla oli vielä lunta/jäätä.

19. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    laukku: Itse otin sen pohjalevyn pois. Sain siitä sentin lisäsyvyyttä ja aika timmi se on nyt. huomenna toivon mukaan pääsee testailemaan miten viitsii roudata sitä. ehkäpä kuviakin sais otettua.

jaa-a, ilmeisesti puhutte siitä koskesta? itse kävin pari vuotta sitten ohi matkalla siinä. aika harmahtava keli oli. ihan ok paikka, ei mitään suurempia tuntemuksia kyllä itseeni herättänyt. Palailin juntusrannan tuntumassa olevalta suojelualueelta missä olinkin ollut kanotoimassa työn puolesta. Paluu matkalla tyypilliseen tapaan meikä hörhöili ja meni väärään huoltsikkaan ja tankkailin auton täyteen bensiiniä ja kassalla pokkana sitten väärän firman korttia tarjosin. Luonnollisesti ei kelvannut. Hyvä meikä. o_O

Jep, jep, ringi oli kyl ihan ufo leffa. Pojat saivat selittää taas mikä oli juoni irkissä. Hitsi et on tyhmä fiilis jos lopettelis.. :S

20. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hoi Kajjaani! Minäki oisin siellä nurkillä syyskuun viimeisenä vkl:na. Elikkäs oon näillä näkymin tulossa to 29.9. ja pois lähen 2.9. Outoo, se lienee viimeisiä Kajaanissa käyntejäni :-(.