Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kaivettu polku

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Scorppari, 29 Syyskuu 2012.

1. Scorppari

Scorppari Member

114
    0
    16
  2. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Vs: Kaivettu polku

On huimaa. Ja varmasti olisi huimannut myös paikanpäällä...

3. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Huiiih!

4. matuka

matuka

12
    0
    1

Ihme on, että polku ei ole vielä sortunut ja polun päällä oleva maa-aines (vai onko kalliota) haudannut ketään alleen. Minua ei olisi kyllä kirveelläkään saanut menemään tuollaisiin paikkoihin. Sinä kuitenkin olet mennyt ja ottanut vielä upean ja varsin loistokkaan kuvan. Nyt on aivan pakko kysyä, että millä kameralla ja objektiivilla tuontasoinen kuva on mahdollista ottaa. Toki tiedän sinut taitavaksi valokuvaajaksi, mutta kyllä tuommoisen kuvan saamisessa hyvä kamerakin pitää olla.

5. Scorppari

Scorppari Member

114
    0
    16

Kiitos :)

Tuo kuva ei tosiaan olisi ollut mahdollinen mun Nikonin d300s rungolla, sen tiedän kokemuksesta.
    Miksikö? valaistusolosuhteet olivat haastavat voimakkaan auringonvalon ja jyrkkien varjojen takia.
    Nikon D800 valottaa huomattavasti paremmin (vertaan ainoastaan d300s) ja leikkautumisia ei tapahdu tummassa eikä vaaleassa päässä, suoraan vastavaloon tätä tietenkin tapahtuu.
    Myös valkotasapainon automaattiasetukseen olen ollut hyvin tyytyväinen, ainakin luonnonvalossa tuo osuu yllättävän hyvin kohdalleen, keinovalossa joutuu kyllä korjailemaan.
    Objektiivina tuossa Nikkor AF-S 16-35/4,0 G ED VR.
    D800:taa olen ollut tosi tyytyväinen, yhden kerran olen saanut kameran jumiin, akun irroitus vasta auttoi.