Vs: Kaipuu Hienoja kuvia molemmat, jotenkin vain pidän enemmän tuosta ylemmästä, todella kaunis valo.
Vs: Kaipuu Molemmat hyviä, mutta alemmasta tykkäisin enemmän ilman taustalla olevaa tavaraa. Minun makuuni liikaa asioita viemässä huomiota. Valo kohdallaan.
Vs: Kaipuu Minusta taas viimeinen on kivempi siksi, että vaatetukselle annetaan enemmän perusteita näyttämällä myös ympäristöä. Ympäristö ei suinkaan haittaa, vaan on yksi syy ja sisältö kuvalle. liian studiomainen ja yksinkertaistettu tekisi kuvan tylsemmäksi, enemmän peruskuvaksi, nyt kuva on laajempi ja enemmän. Ympäristö siis tukee mallin olemusta ja seestynyttä kaipuuta Hienoja molemmat!
Vs: Kaipuu kauniita kuvia. sellainen asia tuli mieleen että toimivat paremmin erikseen kuin yhdessä, jostain syystä.
Vs: Kaipuu Hienoja kuvia molemmat. Itse pidän alemmasta. Kaipuu-katseisia kuvia on paljon, alempi on parempi, koska siinä myös kehon kieli tukee kaipuuta. Nainen sulkeutuu itseensä kaipuussaan ja surussaan. T Jukkis
Vs: Kaipuu Kumpikin on hyviä, alempi kuitenkin kolahtaa paremmin. Ehkä tila on siinä syy? Hyvin sommiteltu ja kauniisti hallittu kuva.
Vs: Kaipuu Ei voi mitään, ehkä olen yksinkertainen, mutta vaikka kuinka katson ja katson, en saa silmiäni irti tuosta ylemmästä kuvasta. Yksinkertaisella tarkoitan sitä, että alemmassa on minulle liikaa tavaraa ja jollain tapaa ilmekin on erilainen alemmassa kuvassa, en missään tapauksessa sano, että se olisi huono, mutta se ei vain minusta kuvasta sitä kaipuuta yhtä voimakkaasti kuin tuo ylempi. Yhtäkaikki, kiitos kuvaajalle näistä kuvista. Hienoja molemmat.
Vs: Kaipuu Hienoja molemmat, mutta minäkin pidän enemmän ylemmästä kuvasta sen rauhallisuuden vuoksi.
Vs: Kaipuu Hyvin kuvattu abstrakti asia niin että se todella näkyy kuvasta. "Kaipaava" olisi paljon helpompi aihe. "Kaipuu" on erittäin vaikea ja tässä se on onnistuttu tuomaan erittäin selkeänä ja nähtävänä esille. Tunnelma suorastaan tarttuu.
Vs: Kaipuu Minusta alempi on korni: nuori tyttö mummorekvisiitassa ja -miljöössä. Ekasta sen sijaan pidin.