Vs: Kaikkien kliseiden Äiti Periaatteessa tuon merenkin voisi jättää pois älä nyt,tää uppoo semifoorumeilla ihan hyvin.
Vs: Kaikkien kliseiden Äiti Kaikinpuolin kiva ja tunnelmallinen, itse asiassa juliste- tai brosyyritasoinen, mutta sävyjen puute painaa takaisin välisarjaan. Millä tämä on oikein otettu?
Vs: Kaikkien kliseiden Äiti Taisi olla pölyimuri merkillä Panasonic Lumix Fz-20 .Alkuperäinen voi olla jopa parempi.
Vs: Kaikkien kliseiden Äiti Itse kun kuulun siihen kastiin että on upea, niin maisemalta kuin väritykseltään. Jos tuota rajausta miettii niin menee mielestäni hankalaksi, on niin monta hienoa elementtiä ympäri kuvaa. Aurinko on mielestäni ihan tyylikäs taustalla, kun taas jo sen rajaisi pois niin nuo upeat vuoret taustalla leikkautuisi pois. Tuo bambu maja on itsessään todella hieno, kun taas kyltti sen katolla voisi olla pois. Olikohan siinä mitään muuta, on niin perseestä kun tuota kuvaa ei näe kirjoittaessa eikä jaksa ottaa uutta sivua esille. Mutta mielestäni kliseisen upea kuva, kaunis.
Vs: Kaikkien kliseiden Äiti No mä ajattelinkin jotain sellaista. Yleensä näitä näkee juuri Pana-/Oly-leireissä. Yleensä sulla on kuvissa sävyjä niin, että kateeksi käy, mutta tästä puuttuu roppakaupalla välisävyjä.
Vs: Kaikkien kliseiden Äiti Kuvan oikeassa reunassa pieni tupsu joka ekana häiritsi mutta viekö syvyyttä pois jos rajaa.. muutoin mainio.