Vs: Kaikki tahtoo kuvaan Mainio kuva ja värimaailma! Tulee vaikutelma kuin olisi itse mukana mulikoimassa!
Vs: Kaikki tahtoo kuvaan Olis parempi kun nuo valoisammat kohdat eivät olisi puhki. Kannattaisi usein digillä valotella valokohtien mukaan ja vaikka avata sitten niitä varjoja. Jos kameran dynamiikka on tarpeeksi buli - meinaan ...
Vs: Kaikki tahtoo kuvaan Juu itse asiassa palaneessa kalassa ei ole kuin yksi puhkipalanut viiru, kokeilin viilata vähän. Tuo suihkuverho ajatus tuntui ekaksi aika toimivalta mutta sitten ajattelin että miltäköhän se tuntuu kun kymmenkunta kalaa tuntuu katsovan kun siinä suihkussa silittelee vartaloaan 8[
Vs: Kaikki tahtoo kuvaan Selvä Pyy - eikun siis Pii - sitten, jos kerran niin kirjoitat ... (Pahoin palaneesta fisusta voiskin tulla melko kitkerä soppa)
Vs: Kaikki tahtoo kuvaan Suihkuverho vois olla tosiaan hyvä hauskasta ja värikkäästä kuvasta. Erikoinen valo tai valaistus, ihan kuin vesi olisi poissa ja leijuisivat suorastaan vai liekö mun näyttö säädetty "kuivaksi". V-MS