Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Mä oon stigannu sulle elektristä preivii, vastaa sit ku jaksat. - Ege
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! tungin sinne kaikki mihin pystyin. jos se haittaa nin se tuli yhden valkyyrian osoitteesta, posti, meinaan. mut siinä -silti- on köik mitä asiaan kuuluu. - erde krrrrr
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Tänks, tänks ! laitetaan Kievin luuranko samaan pakettiin.
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Jos mulla on sun katuosoitteesi, helpommalla päästään jos laitat tulemaan ylläolevaan osoitteeseen.
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Onhan sulla mun osote... Lohjalle vaan pistät postia tulemaan tahi mun sähköpostiin... just männäviikolla hain sulta Audin persiistä paprua ja kehitteitä.
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! "Myydään Myytävien tavaroiden myynti-ilmoitukset tänne. Aluetta EI ole tarkoitettu yritysten myynti-ilmoituksille." ? kapa
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Oh hoh ! kun näin listauksesta että kapa kuomasella oli postaus, luulin jo että kasimir on saanut herätyksen, No, uskoisin että tilanne on hallinnassa.
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Meillä on Jukan kanssa ihan oma diili näistä mainoksista, eli ei huolta.
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Nyt kun tämä koko ketju on mennyt vähän tämmöiseksi spämmäämiseksi, niin kirjoitanpa minäkin mieltä painavista asioista. Mikä ihme siinä on, että nuo pimiöpeikot on kautta maailman klikkiytynyt tuonne Niepcen aikaan ja tekniikkaan, että sen vaarallisen ja pelottavan internetin hyödyntäminen on niin tuskaisen vaikeaa. Miksei niitä myytäviä tai tarjouksessa olevia tavaroita voi laittaa jonnekin netin syövereihin kaikkien ihmisten katseltavaksi, kuinka helppoa niitä listoja olisi siellä päivittääkin, vaan aina pitää lähettää iteljoonin kantamana jotain luetteloja, jotka ovat vanhentuneita jo saapuessaan. Yhdeltäkin nahkahousumaan kauppiaalta yritin kovin anella, että jos vaikka sähköpostilla lähettäisi sen luettelonsa, kun ei kerran ole kykenevä muuttamaan sitä html muotoon ja laittamaan jonnekin sivustolle näytille, mutta ei. Postiosoitetta vaan kärtti mies. Voi veljet, että on vaikeaa kemikaalien kauppaaminen. Siksipä nuo onkin alkanut jäädä itseltäkin historiaan. Helpompi on se dikidiki. Tarvikkeita saa kun vaan nettikaupan sivuilta klikkailee.
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Digi on helpompi,se nyt tietää kuka vaan,mutta kun filmikuvat on filmikuvia...jouluja vaan..
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Niin kyllä ne vilmit tiedetään, laakaa on väännetty vuositolkulla ja nyt on koittanut vanhojen menetelmien kausi. Sitä vaan kiroan, kun noiden kemioiden ja paperien myyminen muistuttaa lähinnä vanhan itänaapurin vessapaperikauppaa. Hypätään joka toinen päivä kaupassa kysymässä, josko kauppialla olisi tietoa. Kun se ei olisi kauhean iso homma kauppiaalle, jos pitäisi varastossa olevista tavaroista hinnastoa netissä, joka olisi vielä ajantasalla. jos niitä kerran myydä haluaa. Niin ja kun kaikki muutkin sitä on viimeaikoina tolkuttanut, niin hyvää satukirjaan perustuvaa markkinavoimien masinoimaa pyhäpäivää vaan kaikille.
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Oon ne laittanut myös sähköisenä, mutta varovaisena miehenä olen halunnut myös katuosoitteen, sillä pari vuosikymmentä diilasin radio-ohjattuja. netin tultua turhan moni jäi lunastamatta postista. Nyt uskon että kun on katuosoite, ja paketti täytyy maksaa ennalta, ei jää kovin monta satsia palautukseen. Helmut Newtonkin otti käyttöön jenkkien maksutavan: Pay up front eli hynät ekaksi.
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Onneksi löytyy myös nettiä hyödyntäviä kauppiaita... Güntherlandiasta muutamakin Monochrom.de:ltä tulee tosin paperimuodossa prosyyrit aina - ehkä saksalaiset tykkäävät selata niitä wc-pytyllä istuessaan tai jotain? Mutta fotoimpex, monochrom.de... molemmilla on weppikatalookitkin. Samoin brittisaiteilla, ... Ne on hankalia joissa ei ole lueteltuna kunnolla mitä kaikkea löytyy, on vain että "kysy, myös muita tuotteita on". Sillion kynnys nousee korkeaksi. Toisaalta, otetaan nyt esimerkkinä vaikka Teknofokus joka ei varsinaisesti ole filmiin sitoutunut vaan palvelee kaikkia, siellä on selvästi sanottu mistä tuotteista ei ole nettitietoa kunnolla vaan soittamalla saa lisätietoa. Itse en tosiaan näe mitään syytä välttää netin käyttöä. Ehkä se sitten loppukädessä on joillekin myös taloudellinen asia? Filmipuolella markkinat ovat pienet, voitot pienet ja weppisivuston rakentamiskulut ovat kuitenkin suuret. En ole tehnyt saitteja 8 vuoteen, mutta silloin hinnat olivat 10000€ ylöspäin. Toki sukulaisen serkun kaima voi sivut vääntää mutta kuka niitä sitten enää ylläpitää?
Vs: Myydään MV matskua hyvillä hinnoilla ! Mä kyllä ylläpidän ihan itse kolmea saittiani, Prolab saitilta löytyy niin matskujen kuten palvelujenkin päivitetyt hinnat.