Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Kaikki myyty

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana -tg-, 12 Joulukuu 2008.

1. -tg-

-tg-

7
    0
    0
    Eli tällainen setti olisi kaupan:

Canon 30D runko
    Ostettu suomesta 21.07.06. Kaikki härpäkkeet on tallella. Olen rungon toinen omistaja. Toimii moitteettomasti. Päällisinpuolin hyvässä kunnossa mitä nyt salamakenkä on vähän kulunut.
    MYYTY

Sigma 18-50mm 2.8 EX DC Macro
    Ostettu Telefotosta 20.10.2007. Takuulapun mukaan takuu 1+2 vuotta. Mitä se sitten tarkoittaakin? Lasi on hyvässä kunnossa. Nokalla on ollut alusta asti Cokin UV-filtteri. Vastavalosuojaa en tähän hätään löytänyt, mutta kyllä sekin pitäis jostain löytyä. Muuten mukaan kuuluu kaikki mitä paketissa on uutena.
    MYYTY

Sigma 10mm 2.8 EX DC Fisheye
    Tästä ei löytynyt ostopäivää, mutta tämä on ostettu Telefotosta heti, kun kyseinen linssi tuli kauppoihin eli muistaakseni joskus 12/2007? Hyvässä kunnossa tämäkin ei naarmuja yms. Mukaan tulee kaikki rompeet mitä on uudessakin.
    MYYTY

Canon EF 70-300mm 4-5.6 IS USM
    Ostopäivä lapun mukaan 15.4.2006. Olen toinen omistaja. Itse en ole käytössä mitään vikoja huomannut. Hoyan UV-filtteri ollut nokalla koko sen ajan mitä olen tämän omistanut. Vastavalosuoja tulee mukana.
    MYYTY

2. -tg-

-tg-

7
    0
    0
    Vs: Canon 30d + Sigma 10mm/2.8 + Sigma 18-50mm/2.8 + Canon 70-300mm 4-5.6

Edit: hinnat ja sähköpostin korjaus

3. -tg-

-tg-

7
    0
    0
    Vs: Canon 30d + Sigma 10mm/2.8 + Sigma 18-50mm/2.8 + Canon 70-300mm 4-5.6

tele ja sigman zoomi myyty

4. -tg-

-tg-

7
    0
    0
    Vs: Canon 30d + Sigma 10mm/2.8

Päivitetään sen verran, että rungon hinnaksi 320e, ja mukaan vielä Canonin lankalaukaisin ja Transcendin 1Gb CF-kortti.
    Myös Fisusta pari kymppiä hitaa pois. Lähtee nyt siis 430eerolla.

5. -tg-

-tg-

7
    0
    0
    Vs: Canon 30d

Kalansilmä myyty. Runko on vielä myynnissä helmikuun alkuun, jonka jälkeen myyn sen kaverilleni. Siihen asti kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä.

6. Vs: Canon 30d

tarjoan rungosta 250€ jos mukana akku ja jonkin kokoinen muistikortti.