Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Kaikenlaista vanhaa valokuvaustavaraa/MYYTY

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana VanhanTavaranKaatopaikka, 13 Heinäkuu 2012.

1. taimen

taimen Member

60
    0
    6
    Vs: Kaikenlaista vanhaa valokuvaustavaraa

Kerkiätkö lukemaan ja vastaamaan yksityisviesteihin?

2. diagonal50

diagonal50 Member

755
    0
    16
    Vs: Kaikenlaista vanhaa valokuvaustavaraa

Moi!

Missä vaiheessa tämä muuttui huutokaupaksi?
    Muistaakseni KL:n säännöissä sanotaan, että jos kyse on huutokaupasta, se pitää selvästi ilmoittaa?

Myyjä oli jo merkinnyt tuon 16-millisen myydyksi, mutta nyt merkintä on poistunut. Miksi, ellei myyjä itse kesken kaupankäynnin muuttanut tulkintaansa kaupankäynnin luoteesta.
    Pidän toimintaa hiukan epäeettisenä.

Ymmärrän, että selkeät hinnoitteluvirheet on voitava korjata - mutta avoimesti niin, että myyjä tunnustaa mokansa; ei niin, että kaupankäynnin säännöt tulkitaan lennossa uusiksi.

Jatkossa, kuten tähänkin asti, suhtaudun myynti-ilmoituksiin täällä niin, että kauppa toteutuu kun ostaja lupaa maksaa tuotteesta ilmoituksessa pyydetyn hinnan. Jos hinta tuntuu liian korkealta, ostaja voi tarjota jotain, jonka myyjä - aikarajalla tai ilman - hyväksyy tai hylkää.

Lomaterveisin,
    Jukka

3. Vs: Kaikenlaista vanhaa valokuvaustavaraa

Hei,

viestejä on tullut useampia kymmeniä, joten yritän lukea niitä ja hakea seasta sen korkeimman tarjouksen. Usea on käsittänyt niin, että hinnasta voi vielä tinkiä, mutta onneksi useampi on ymmärtänyt, että tuolla hinnalla tavarat menevät vauhdilla. Ja muuten vaan asiattomat voi varmaankin jättää lähettämättä..

Ja kysymyksiin kaikesta muusta erikseen tiedustelluista tavaroista yritän saada vastattua, heti, kun saan jotakin luetteloa tehtyä.

Juuri kun kirjoitin tätä, oli Jukka laittanut viestiä hinnoittelusta. Olin kylä alkuperäiseen laittanut hinta/paras tarjous 16.7 mennessä ja itse käsitin sen niin, että tarjota saa? Mutta onneksi tällä hetkellä esim fisusta ei kukaan ole tarjonnut enempää kuin tuon pyydetyn. LAitan siis koko homman poikki, niin en saa enempää moitteita tulkinnastani. Kello on onneksi nyt 16 minuuttia vaille keskiyö, joten otetaan pieni etuaika.

4. Vs: Kaikenlaista vanhaa valokuvaustavaraa/MYYTY

Mitä filmejä löytyy. Erityisesti 120 eli Rullafilmit ja myös laakafilmi (yksittäiset filmiarkit). Myös suurennuskonepaperi kelpaa. Päivämäärät saa olla ummessa, vaikka 20-30 vuotta vanhatkin vielä kiinnostaa. Pistä yksityisviestiä ja jatka ketjuun ja kerro mitä on tarjolla niin sovitaan hinnasta. Ja jos sulla on tosiaan Ison koon kameroita eli jotka käyttää laakafilmiä, niin listaahan ne kans niin katsotaan jos olis jotain sopivaa ?

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Vs: Kaikenlaista vanhaa valokuvaustavaraa/MYYTY

Minua kiinnostaa myös Sinar kama ja yleensä ottaen ison koon tavarat.