Katteltiin kuvajournalismin tunnilla Richard Avedonin kuvia, siitä inspautuneena, mutta ei ihan mukaillen kuitenkaan.
Vs: Omakuvia Mä jauhan tätä samaa mutta.. Omakuvaseteissä sukupuolten tasa-arvo ei oikein käy yksiin. Koen (siis minä koen) että naisten omakuvasarjat ovat suoraan jollakin "kiinnostavuuden"tasolla kun taas miespuolisilla on selkeä flopin mahdollisuus. Miesomakuvakuvaajat ovat rohkeita miehiä, ja saavat tukeni ja kannatukseni. Vaikka hatusta tulee ehdottomasti miinusta niin muusta kattauksesta tulee plussaa. Henkilöstä on saatu huokumaan välittömyys ja myönteisyys. Ylempi pose on kivempi ja alemmassa jää miettimään rajausta. Alempi ilme ylemmässä olisi ollut mahtavuutta.
Vs: Omakuvia Toi ylemmän symmetria on kivasti keksitty. Sohvan kulmat sopii hyvin olkapäitten ja hatun kulmien kanssa. Ehkä siinä olis toiminu joku vähän räväkämpi ilmekkin.
Vs: Omakuvia Älä "pikkuteemu" ota tällä kertaa ihan valtavasti "nokkiisi", mutta : Ikinä en o hauskemmalla tavalla kirjoitettu paskaa lukenut. Kiitos siitä, vittumaiseen päivään tuli pikku naurahdus mukaan. ________________________________________________ Kuvista en pidä, ne ovat pinnallisia ja ärsyttävän keikisteleviä. Kuten 98 % kuvista täällä vitun "netissä" muutenkin. Annan puheenvuoron vuorille, laaksoille ja kevätpuroille. Morjens taas, nerot. - Erska Edit: Typo
Vs: Omakuvia pitää niin paikkansa toi symmetria, hieno! editoistin kuvaliitteen, höh, mä luulin et tää on se yleinen omakuvaketju, mut äsken hiffasin et ei ollukkaan!!! Anteeeksi!!!
Vs: Omakuvia Samoja fiiliksiä on itsellä mies/nais omakuvien suhteen, en osaisi nasevammin asiaa muotoilla. Tämän takia se on toisaalta hienoa, että on runsaasti haastetta kuvata itseään sellaisena kuin on, toisaalta kovin turhauttavaa, kun itsekkin näkee, että suuri osa kuvista lässähtää tyystin. Miksi hatusta ehdotonta miinusta? Kiitos rakentavista kommenteista kaikille!