Vs: Nöyrtyminen Mielenkiintoinen kuva. Itse kuvasta tulee eri fiilis ja kuin nimestä, ja tuota katsoessa tuntuu ettei soo-soo-sormittelija ole ainakaan käyttämässä valta-asemaansa. Ehkä pappa nöyrtyy safkan edessä? Harmi ettei kasvoja näy.
Vs: Nöyrtyminen Olisko tämä Budapestin settiä ? Sama se, tilannehan on täällä melkein samanlainen. Tuonkin hemmon tulisi saada jokapäiväinen soppansa kummemmin nöyrtymättä ja paremmalta lautaselta, sisätiloissa. Vahva kuva.
Vs: Nöyrtyminen Tyly kuva ja varsin onnistunut. Toivon toki että kuva ei kerro täyttä totta nainen on vain opastamassa heikkokuntiosta, eikä kiivaasti torumassa.
Vs: Nöyrtyminen Herättää kyllä miettimään. Mulla tulee tästä kuvasta mieleen juuri joku vallankahvassa oleva sossutantta, joka haluaa vielä vähän potkasta maassa olevaa.
Vs: Nöyrtyminen Elämä on... Usein mietin kuin iloisia ja tyytyväisiä ns.vähäosaiset osaavatkaan olla vähään. Ja muille ei tunnu riittävän mikään. Kuva on mietityttävä.
Vs: Nöyrtyminen Jos miettii laajemmalti. Kun ei enää tarvitse/ole (?) osoittelemassa toisia sormilla joku toinen osoittelee sinua ja asettelee sinulle rajoja, tee näin, ole, mene, ei vielä, nyt. Rullaattorilla kulkevia alle viis kymppisiä näkee aina vaan enemmän; kaikenlaiset sairaudet on lisääntyneet ja mitä eriskummallisemmista ihmis' kohtaloista saa kuulla. Nöyryyttä, kun aivoinfraktin seurauksena toispuoleisen halvauksen seurauksena suuri teollisuus pamppu kulkee sairaalan käytävillä rullaattoria työnnellen vaipat housuissaan, ainoa ajatus mielessään tämä on niin nöyryttävää... MINULLE! (*keksitty tarina, joka voi olla ihan totta*)