Toi on kyllä fiksumpi kuin vaikkapa Godoxin lähettimet, koska siinä on tuo kenkäkin. Täytevalo kameran päällä on liikkuvassa tilanteessa kätevin.
Sorry, en kyllä enää muista, varsinkin kun en varsinaisesti edes katsonut kauppiaan nimeä, katsoin vaan itse tuotetta ja sen hintaa. Joku Kiinan tavaraa myyvä kauppias se oli. Kannattaa itse etsiä netistä. Kyllä sellainen varmaan löytyy, kun kerran minäkin sellaisen löysin.
Suosittelen rakentelemaan Godoxeilla, kun sä teet ihan rahakeikkaakin. Godox on riittävän suuri ja kattava laitemerkkiriippumattomien järjestelmien valmistaja sekä alan innovaattori, etteivät suurimmatkaan brändit voi jättää tukematta heidän ratkaisujaan tai viritellä mitään yllätyksiä heidän laitteilleen. Minulla on tuolla myyntiosiossa 3 kpl Godoxin X1-R C-palikoita kaupan, jos on tarvista. Tässä linkki ilmoitukseen.
Kiitosvaan…..mulla on tavaroita riittävästi eläkepäiville. Tuo yhteensopivuusongelma vaan on olemassa, silloin kun pitää kohtuukevyellä kalustolla kirkkaassa auringonvalossa toimia. (12 Elinkan studiosalamaa, invertteriakku ulkokuvaukseen, Elinkan Quadra akkusalama, 4xCanonin pikkusalamaa TTL-radiolähettimellä ja jotain välkkyjä ja led-valoja lisäksi)
Ei tuo aivan nokipannun veroinen ole. Thomas varmaan keittelee kahvinsa jonkin keittimen päällä, kun kerran on tunturissakin, jossa nuotiota ei saa tai ei ainakaan ole suotavaa tehdä.
Kaasutrangialla jossa lisäpelti jonka päälle toi mutteripannu menee. Toi trangian lisäjuttu muuten täälläkin aktiivisen "Sodeto":n designiä...
Vuosien kuluessa on retkillä tullut käytettyä monenlaista kahvinkeitintä, mm. mutteripannua ja suoraan kuppiin keittävää vastaavaa. Mutteripannun ongelma on se, että porot tahtovat kuumeta liikaa vettä odotellessa ja palaneen autonrenkaan makua on vaikea välttää. Nykyään käytössä on AeroPress, jossa kaikki parametrit ovat käyttäjän hallittavissa. Porot ja kuuma vesi sylinteriin, vähän sekoitusta ja kahvi puristetaan männällä kuppiin. Voi käyttää paperisuodinta, jos haluaa kolestrolitonta kahvia tai metallisuodinta, jos maukkaampaa kolestrolikahvia. AeroPress Original kahvinkeitin, Hinta 38,90 €
Laiskuudesta johtuen käytän purukahvia, nykyiset on ihan juotavia ja keittimenä on ollut MSR teho/painosuhteesta johtuen. Toimii myös pakkaseesa hyvin jos joutuu lumesta sulattamaan veden.