Vs: Kahvia ja kameraa -ketju Cool, but Hot, I hope... "kylmä kahvi kaunistaa , mutta vituttaa" J watasen aforismi no# 7256,5
Vs: Kahvia ja kameraa -ketju Mä kerron syyn miks Olympusta vihaan: Mummi vainaalla oli Olympys Polympus kamera ja se tunki nokkosia mun housuihin ja oli muutenkin ilkeä. Ylväs kuusikymmentäyksi vuotias isäni on aina kehottanut kuvaamaan CANONilla.
Vs: Kahvia ja kameraa -ketju Ota jo ihmeessä nokkoset pois housuistasi. Jos haluat jatkaa keskustelua Olympus / Canon traumastasi niin "Yleistä keskustelua" olisi sopivampi osio.
Vs: Kahvia ja kameraa -ketju Aikoja sit otettu sillon viis vanhana mummi otti kun ensin pistikin. Canon on mulle kuin jumala ei trauma.
Vs: Kahvia ja kameraa -ketju Hipstamatic ja Viking XPRS:n buffetin kahvi (Retro Camera+ Xolaroid 2000).
Vs: Kahvia ja kameraa -ketju Retro Camera+ Xolaroid 2000 ja Viking XPRS:n buffetin kahvi (Hipstamatic).
Vs: Kahvia ja kameraa -ketju Varokaa jotta kaffeet ei läiky hienoille kameroille. Kivoja kuvia. T. K.
Vs: Kahvia ja kameraa -ketju perusjotainhöttöä kun kihlapari oli poistunut rikospaikalta.. taiteellisen arkista
Vs: Kahvia ja kameraa -ketju Kahvia ala Café Ekberg ja kuppien vieressä Olympus XA ja Kenin hienonhieno Polaroid Land Model 350 salamoineen (Hipstamatic).
Vs: Kahvia ja kameraa -ketju Upea kuva polaroidkamerasta, kiitos! Ja muutenkin kiitos hyvästä seurasta! Onneksi kahvikupin hinta ei näy Café Ekbergin kuitista. Mutta toisaalta Ekbergin kahvi on taatusti tuoretta ja hyvää! Kameran tarkka malli on Polaroid Automatic 350 Land Camera, valmistettu 1969-1971. Salamalaite aika rajusti nimetty Polaroid Shotgun #268.