Niinpä. Lehtikuvissa on usein sitä ettei ole ihan selvää mitä siinä tapahtuu, sitten on sellaisia yleiskuvatekstejä, "Väkeä kerääntyi Mikkolan ala-asteen pihalle polkupyörän vaihto- ja korjaustapahtumaan.", tai vaikka tällaisessa voisi olla kuva jostakin autosta joka paahtaa jossain ja lukisi että "Kouvolan keepee oli tänä vuonna sateiden takia liukas ja moni kuljettaja joutui keskeyttämään." Tässä on vähän mukana ihmistäkin, ja on jotain mielenkiintoista tapahtumassa. Mikä parasta, kuvalla on kerrottu se hyvin - rikkinäinen auto näkyy takana, ja kuskin ilme ja asento on juuri sellainen kuin jostakin selittävällä ihmisellä kuuluu ollakin.
Tämähän on yllättävän hyvä. Löytyykös jostain netistä se ammattikuvaajan kuuluisalla 500-millisellä ottama? Ja oli mulla muuten vielä niitäkin, joissa vähän lensi hiekka ja rengasvalli varsinkin, mutta eivät olleet ihan priimaa.
Se löytyy kuvapankista, mutta sen linkittäminen tänne voisi taas saada aikaan sitä perinteistä kitinää kokorajoituksista. :d
Hah! Aivan loistava! Loistavan kuvasta tekee tuo takana oleva "vauhtiajot" banderolli. Tämä on suorastaan koominen.
Ei siinä minusta ole koomista mitään kun perä lukittuu 170km/h vauhdissa. Toki tuossa lopputilanteessa tuo pönötys on vähän koominen, mutta oli siinä myös onnea matkassa.
Minä puhun tästä kuvasta, en sitä edeltävästä tilanteesta. Minulle on sinällään yhdentekevää jos perä jumittaa 170km/h vauhdissa, hienoa kuitenkin että henkilövahingoilta nähdäkseni vältyttiin. Kolaroitu savuava auto ja "vauhtiajot" -banderolli nyt vaan sattuvat synkkaamaan hyvin yhteen. Ilman tuota banderollia kuva, ainakaan minulle, ei olisi yhtä hyvä.