Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

"Lonkalta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Tilus, 18 Huhtikuu 2015.

1. Tilus

Tilus

237
    0
    0
    Ostin viime vuoden lopulla Ricoh GR-pokkarin katukuvauskameraksi. Monella tapaa soiva peli.

Yksi tyyli mitä oon treenannu on pitää kameraa tuossa noin rinnan kohdalla snap focus säädettynä metriin tai puoleentoista ja ottaa kuvia siitä mitä tulee vastaan. Tässä muutama esimerkki. Blogissa lisää: http://jukkatilus.tumblr.com/

2. keegan

keegan Well-Known Member

8 628
    1 536
    113
    Vs: "Lonkalta

Ensimmäinen ja viimeinen tosi hyviä. Ensimmäistä rajaisin vielä vasemmalta tuon halkaistun hahmon kokonaan pois ja - jos mahdollista - tuon mustan turhan kolmion ylhäältä pois. Jaa, tarkemmin katsoen ei siitä kannatakaan rajata, vasen laita menisi pilalle liian tiukalla rajauksella ylhäältä. Mainio kuva. Ja viimeinen, hienosti liike vasemmalta oikealle - etualalta taustaan. Jup.

3. Tilus

Tilus

237
    0
    0

Kiitti heti tuoreeltaan kommentista. Täytyy vielä sanoa, että kun nämä on tavallaan sokkona kuvattuja niin sommitelmat on saaneet myös jäädä enemmän tai vähemmän sellaisiksi mitä on. En oo lähtenyt niitä rajaamalla hirveästi korjaamaan. Tärkeintä on autenttiset hetket ja tilanteet.

4. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Tätä pidän jo oikeana street kuvauksena.
    Älkää vaan kysykö, miksi.

5. keegan

keegan Well-Known Member

8 628
    1 536
    113

Hyviä nuo on ja olen Jukkis71:n kanssa samaa mieltä. Sen verran tykkään, että pitääpä itsekin kokeilla tuota samaa lonkalta kuvaamista. Siis joskus, olen ujo ja pelokas ihminen.

6. hannu523

hannu523 Well-Known Member

2 652
    579
    113

Ekassa vaaran makua, kakkonen sitä itteensä, muutkin hyviä.